مارک تجاری Mango با خوشبویی و راه اندازی حمام روی زیبایی شرط می بندد

گروه مد خیابان های بالا خطوط لوازم آرایشی را به عنوان مشکل فروش مد ، راه اندازی مجدد می کند

نام تجاری مد خیابانی Mango با راه اندازی مجدد خط لوازم آرایشی خود در زیبایی شرط بندی می کند.

این رایحه جدید شامل شش رایحه برای آقایان و 6 رایحه برای خانمها است و از فرهنگ مدیترانه ای و سبک زندگی که انبه به دلیل خطوط مد خود تقویت می کند ، الهام گرفته شده است.

‘Mémoires de la Méditerranée’ ، ویژه بانوان ، شامل رایحه های La Fiesta ، Hédonisme ، Dolce Far Niente ، Croisette d’Azur ، Près du Soleil و Giornata Perfetta است و شامل رایحه های گل و میوه مانند گل پرتقال ، یاسمن سامباک و گل صد تومانی ، به تنه های چوبی صندل و خزه.

در همین حال ، عطرهای مردانه به نام شهرهای سراسر منطقه مدیترانه نامگذاری شده اند.

رایحه ها شامل گراسه ، فورمنترا ، ساردنیا ، سانتورینی ، رودس و بدروم ، با رایحه های بویایی کهربا ، هل ، ترنج ، چرم و زعفران است.

مدیرعامل تصویر Mango ، جان ریورا ، گفت: “هدف ما ایجاد یک مجموعه کامل بود که شخصیت ، رایحه هایی را که به مکان ها ، لحظه ها و احساسات مربوط به فرهنگ مدیترانه ای ما منتقل می شود ، مجسم کند.”

در همین حال ، اولین ورود انبه به محصولات حمام به شکل شامپو ، کرم دست ، شستشوی بدن و کرم مرطوب کننده است.

مانگو در سال 1984 در بارسلون ، اسپانیا تاسیس شد و اولین فعالیت خود را در زمینه زیبایی در سال 2002 با MNG Cut انجام داد.

دومین پیشنهاد عطر تجاری ، Mango Adorably ، در سال 2004 به بازار آمد و سومین محصول آن در سال 2005 با MNG Your Jeans به فروش رسید.

انبه با توجه به کاهش سود در سال 2020 ، خط تولید لوازم آرایشی خود را اصلاح کرده است.

مطابق با Business Insider، این گروه سال 2020 را با گردش مالی 1.8 میلیارد یورو تعطیل کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22٪ کاهش داشته است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>