ماجراجویی پر از رنگ توسط لامسون

Lumson قصد دارد بسته بندی لوازم آرایشی خود را با تجربه ای جدید از زیبایی و حسی تعیین کند

چه اتفاقی می افتد که درخشان ترین ، زنده ترین و شدیدترین رنگ ها با خلاقیت و دانش لامسون روبرو می شوند؟ چیزی جادویی نتیجه می شود: حتی ساده ترین و مینیمالیستی ترین بسته بندی نیز به چیزی منحصر به فرد تبدیل می شود. ترکیبی غیر منتظره از رنگ ها و جلوه های جدید شکل می گیرد و به یک ماجراجویی پر از احساس جان می بخشد.

سفری که ارزش گفتن دارد

روموالدو پریوره ، مدیر بازاریابی لامسون ، توضیح می دهد: “سفر رنگی سفر به رنگ است ، در لحظه ای از تاریخ که همه ما به سبکی و نشاط بیشتری نیاز داریم.”

“از طریق سایه های رنگ ، ما پاسخ مشخصی به این نیاز به شادی و انرژی داده ایم و در عین حال به طور مداوم با سادگی و ظرافتی که طراحی ما را مشخص می کند ، ارتباط برقرار می کنیم.

“همانطور که در مورد TAG ، یکی از پرفروش ترین های ما وجود داشت ، این بسته بندی جذابیت و پیچیدگی اصلی خود را حفظ می کند اما با ویژگی و ویژگی فردی بیشتر. و اینجاست که تمام تخصص ، دانش فنی و فناوری لامسون نشان داده می شود: توانایی توانایی تبدیل چیزی بسیار ساده و اساسی به چیزی غیر متعارف “.

Lumson ، پیشرو در بسته بندی لوازم آرایشی اولیه و سیستم های توزیع ، که به دلیل مفهوم طراحی و مینیمالیسم طراحی خود تجلیل می شود ، در حال تجربه اهداف زیبایی و حسی جدید خود برای بسته بندی لوازم آرایشی است. و به لطف تخصص در فن آوری دکوراسیون و تحقیق در مورد اثرات جدید ، این شرکت به محصولات منحصر به فرد با هویت متمایز جان می بخشد.

به لطف رنگ ، تزئینات و ویژگی هایی که تجربه حسی را افزایش می دهند – یکی از عناصر اصلی محصولات آرایشی – خطوط ساده و تمیز از طریق پخش نور از بسته بندی و سایر جلوه های جدید ، جان تازه ای می گیرند.

رنگهای واضح ، پاسخگوی نیاز ما به انرژی ، به معنای واقعی کلمه احساسات جدیدی را در ما “روشن” می کنند: رنگ آبی اعتماد و آرامش را برمی انگیزد ، بنفش خلاقیت و تخیل را تحریک می کند ، سبز تعادل و ثبات را القا می کند و رنگ زرد شادی و خوش بینی را منعکس می کند.

به لطف رنگ ، بسته بندی کاملاً نور جدیدی دیده می شود

Color Journey جستجوی جذابی برای کشف امکاناتی است که جلوه های تصویری و تزئینات ارائه می دهند. به لطف این جلوه های بدست آمده از تزئینات و رنگ ، بسته بندی کاملاً با نور جدیدی مشاهده می شود.

از رنگ های یکدست که به تدریج محو اثر شیب می شوند ، تا رنگ های خالص با شدت بالا و نیمه شفاف که زیبایی بسته بندی شیشه را افزایش می دهند.

سایه های ظریف روی شیشه ، ماده ای ارزشمند و نجیب ، رنگ های قرمز را به شما جذب می کنند و به آرامی در تنهایی محو می شوند که احساس خنک و تازه یک تکه یخ را به ذهن متبادر می کنند.

جلوه های رنگی و شفافیت در قلب بسته بندی چشمک می زند در حالی که کنتراست های براق / مات جلوه های سه بعدی ایجاد می کنند.

جهش از ایده به محصول یک جهش کوتاه است: “در لامسون ، رنگ را می توان با توجه به درخواست و ضرورت با مشتری توسعه داد. در آزمایشگاه رنگ ، یکی از پرهای کلاه ما ، مشتری می تواند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند ، با رنگ پنتون به دلخواه خود کار کند یا مستقیماً آن را به صورت تیمی با ما ایجاد کند و در طی مراحل دو سر را کنار هم قرار دهد. و نتایج واقعاً باورنکردنی است “، نتیجه گیری می کند Priore.

سفر به رنگ ، بیشتر از همه ، سفری است به سوی امکاناتی که خلاقیت می تواند در صورت ترکیب تخصص فنی و نوآوری در فن آوری ، به وجود آورد. این سفری است که آینده جدیدی را برای بسته بندی لوازم آرایشی ترسیم می کند. آینده ای ساخته شده از رنگ ، فناوری و خلاقیت.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>