لیزو برای دفاع از تحریف دیجیتال به صورت آنلاین ، برای پروژه “بحث سلفی” داو قدم برمی دارد

برنده جایزه گرمی صدای خود را به کار می گیرد تا با ویرایش زیبایی در میان جوانان مقابله کند

کبوتر Unilever از سه بار برنده جایزه گرمی و مدافع اعتماد به نفس بدن Lizzo استفاده کرده است تا استانداردهای زیبایی غیر واقعی را که توسط رسانه های اجتماعی تشویق شده اند ، رعایت کند.

خواننده “خوب به عنوان جهنم” صدای خود را در پست های رسانه های اجتماعی ، مطبوعات و سایر حضورها ، در ماموریت کسب و کار زیبایی وام می دهد تا روند استفاده منفی از فیلترها و تماس های لمسی را تغییر دهد.

به عنوان بخشی از پروژه عزت نفس مورد علاقه زیبایی که در سال 2004 تاسیس شد ، این برند بزرگسالان را ترغیب می کند تا “صحبت سلفی” با جوانان در زندگی خود داشته باشند.

مستند آن کیت اطمیناناین مارک برای دانلود از طریق وب سایت Dove در دسترس است و از متخصصان توصیه می کند تا به اعتماد به نفس در جوانان کمک کنند.

در این سند 32 صفحه ای ، تأثیر رسانه های اجتماعی در بهزیستی و نحوه برخورد با کودکانی که مورد آزار و اذیت قرار می گیرند ، به نظر می رسد.

این خواننده گفت: “من عاشق این هستم كه این نسل در شیوه های بیان خود بسیار خلاق است.”

“واقعاً الهام بخش است که ببینیم مردم چگونه هویت و زیبایی خود را به دست خود می گیرند. با این حال ، مردم بیش از هر زمان دیگری با تصویر و اعتماد به نفس خود دست و پنجه نرم می کنند.

“این با فشار فزاینده برای نشان دادن نسخه تحریف شده دیجیتالی از خود ، تقویت می شود و این ایده را تقویت می کند که زیبایی ما در زندگی واقعی به اندازه کافی خوب نیست و شایسته دوست داشتن نیست.

یافته های جدید این پروژه نشان داد 85 درصد دختران در انگلیس از فیلتر برای افزایش عکس تا 13 سالگی استفاده کرده اند.

در همین حال ، تقریبا 70٪ دختران قبل از انتشار در شبکه های اجتماعی ، حداقل یک ویژگی یا قسمت بدن را از روی عکس ویرایش کرده اند.

همچنین دخترانی که مدت طولانی تری برای ویرایش عکس های خود در شبکه های اجتماعی وقت صرف کرده اند ، از عزت نفس کمتری برخوردار هستند: 64٪ دختران که 10-30 دقیقه وقت صرف ویرایش عکس می کنند ، از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند.

یافته ها همچنین نشان داد که اگر تصاویر در رسانه های اجتماعی نمایندگی بیشتری از زنان در زندگی روزمره داشته باشند ، دختران احساس اطمینان بیشتری می کنند.

برای تجسم خطرات خود-تحریف دیجیتال ، داو فیلمی را تنظیم کرده است که روند ویرایش را معکوس می کند تا نشان دهد چگونه عزت نفس جوانان تحت تأثیر این برنامه ها قرار می گیرد.


https://www.youtube.com/watch؟v=Vux6pJiwo6c

فردداوس ال هونسالی ، مدیر ارتباطات و پایداری جهانی Dove ، گفت: “با ظهور و ظهور رسانه های اجتماعی طی ده سال گذشته ، تحریف دیجیتال در حال حاضر در مقیاس بسیار بزرگتر و توسط افراد جوان و بدون مقررات اتفاق می افتد.”

“ما با استفاده از فیلترها و برنامه های ویرایش بسیار خلاقیت و ابراز هویت شخصی می بینیم ، اما هنگامی که از فیلترها برای تحریف دیجیتالی تصاویر استفاده می شود تا مطابق با استانداردهای زیبایی باریک باشد ، می تواند به عزت نفس جوانان آسیب برساند.

“دختران به ویژه برای ایجاد چیزی” کامل “که در زندگی واقعی قابل دستیابی نیست ، فشار برای ویرایش و تحریف خود را احساس می کنند.”

داو همچنین با شوندا ریمز ، مدیر عامل Shondaland ، یک شرکت رسانه ای جهانی همکاری کرده است. مگان کراب ، میزبان پادکست ‘Bodyposipanda’ ؛ و Nyome Nicholas-Williams ، مدافع بهداشت روان برای کار در این پروژه.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>