لومسون Chisel ، قطره چکان با مفهوم عملکردی و آینده نگرانه را توسعه می دهد

قطره چکان جدید و کشیده و ارگونومیک هم زیبا و هم کاربردی است

آیا قطره چکان می تواند محصول طراحی شود؟ اگر قطره چکان مورد بحث توسط Lumson ، پیشرو در تولید بسته بندی اولیه و راه حل های سیستم های توزیع کننده و بدون هوا ، تولید شده باشد ، مثبت است.

با ترکیب زیبایی و عملکرد ، لامسون ، که در حال حاضر دارای طیف گسترده ای از قطره چکان برای استفاده لوازم آرایشی در سبد محصولات خود است ، Chisel را توسعه داده است: قطره چکان با مفهوم عملکردی و آینده نگرانه.

“از نظر لامسون ، ایده های جدید هرگز متناهی نیستند و به خودی خود هدف نیستند ، بلکه در عوض ارزش افزوده ای به همراه می آورند و نوآوری مترادف تحقیق و بررسی اشکال ، مواد جدید و راه حل های فن آوری و زیبایی است.

“سبک لومسون چیزهای زائد را رد می کند و به آنچه ضروری است متمرکز می شود ، این زیبایی را با یک حرکت ساده ارج می نهد و ظرافت کم اهمیت را در اولویت قرار می دهد. سبک مینیمالیستی اسکنه طراحی دقیق و کاربرد ظریف و در عین حال ابتکاری لوازم آرایشی را نشان می دهد بدون اینکه هرگز سهولت استفاده را فراموش کند. رومالدو پریوره ، مدیر بازاریابی لامسون ، توضیح می دهد.

انقلاب اسکنه با زیبایی شناسی آغاز می شود ، که از نظر لامسون ، همیشه با عملکردها گره خورده است.

قطره چکان کشیده و ارگونومیک جدید در عین حال زیبا و کاربردی است زیرا دقت در توزیع ، ایمنی و سهولت استفاده را از عناصر مهم برای کالای مقصد بخش لوازم آرایشی تضمین می کند.

کالیبراسیون مقدار محصول برای توزیع Chisel بسیار آسان است: تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فشار کمی به دکمه فشار دهید و این تمام است!

همه اینها بدون اینکه فراموش کنیم قطره چکان همه کاره است – این پتانسیل را دارد که برای انواع محصولات استفاده شود و ترکیبات قطره چکان / بطری بی پایان است.

استفاده از آن با سرم ، روغن ، فونداسیون مایع یا درمان های لوکس مو بسیار ایده آل است ، Chisel کاملاً مناسب تمام محصولات بطری شیشه ای لامسون است. راه حل ایده آل برای مارک هایی که می خواهند از نظر زیبایی ، عملکرد و نوآوری برجسته باشند.

اسکنه نمونه کاملی است که چگونه قطره چکان ، چیزی که معمولاً فقط کاربردی است ، می تواند به عنصری تبدیل شود که محصول یا مارک تجاری و خصوصیات آن را واقعاً افزایش می دهد.

در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی ، بالا بردن مشخصات یک محصول یک دارایی اساسی است که فراتر از بسته بندی است و آن را نه تنها به یک ظرف ساده بلکه ابزاری برای انتقال ارزش ها و هویت یک برند تبدیل می کند.

و امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال “لمس ایتالیایی” هستیم: آن ترکیب استادانه ای از نوآوری ، فناوری و خلاقیت ساخته شده در ایتالیا که لامسون در همه دنیا سفیر آن است.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>