لوازم آرایشی MAC در ساخت روز ولنتاین از رقبا جلوگیری می کند

تجزیه و تحلیل Threepipe Reply از برترین مارک های زیبایی انگلستان در روز ولنتاین نشان دهنده یک برنده مشهور در مسابقه جذب علاقه مصرف کننده است

تجزیه و تحلیل Threepipe Reply از برترین مارک های زیبایی انگلستان در ساخت روز ولنتاین نشان دهنده یک برنده آشکار در مسابقه جذب علاقه مصرف کننده است.

لوازم آرایشی MAC بیشترین بهبود ماهانه در دید آلی را در میان برترین مارک های زیبایی نشان داده و 2.7 برابر سود ماهانه تعداد بازدید جستجو نسبت به فروشگاه بدن ، که بیشترین تعداد برداشت ماهانه را دارد ، به دست آورده است.

Threepipe کلمات کلیدی قابل مشاهده صفحه 1 Google در این ماه را برای برخی از برترین مارک های زیبایی انگلیس تجزیه و تحلیل کرده و افزایش جستجو را در مقایسه با ماه قبل در زمان حساس سال اندازه گیری کرده است.

به غیر از لوازم آرایشی MAC ، نتایج نشان می دهد افزایش نسبتاً کمی در برداشت از مارک های برتر زیبایی با Clarins and Benefit Cosmetics که با 4٪ افزایش به عنوان دومین عملکرد عالی مشترک است.

صفحه اصلی لوازم آرایشی MAC با افزایش ماهانه 118 درصدی در برداشت از جستجو ، که توسط کلمات کلیدی مارک هدایت می شود ، افزایش علاقه مشتری نسبت به نام تجاری را تأیید می کند.

تعداد کلیدی از محصولات MAC نیز با نزدیک شدن به روز ولنتاین ، قابلیت مشاهده Google خود را افزایش داده و به سوخت رسانی به عملکرد کلی برند کمک می کنند:

  • کیت های قلم مو + 2000٪ برداشت
  • پایه + 681٪ برداشت
  • کیف های ابزار + 183٪ برداشت
  • مژه های کاذب حداکثر + 118٪ برداشت را دارند.

روز ولنتاین تجارت بزرگی است و به ویژه برای مارک های لوازم آرایشی و بهداشتی. تخمین زده شده است که 1 میلیارد پوند در سال 2020 هزینه شده است و کارشناسان رفتار مصرف کننده پیش بینی می کنند با توجه به تمرکز بیشتر انگلیسی ها بر روابط خود ، بیشترین سوابق در این سال باعث خراب شدن این سال خواهد شد.

فروش آنلاین زیبایی در سال 2020 با بسته شدن سالن های زیبایی و مصرف کنندگان وقت بیشتری را برای مکالمات ویدیویی صرف کردند و هزینه های “بالای صفحه کلید” خود را صرف کردند. هزینه های آنلاین قرار است در سال 2021 دوباره افزایش یابد و بنابراین برخی از نتایج بسیار تعجب آور است.

Gino Romagnuolo ، SEO Lead ، Threepipe پاسخ: «لوازم آرایشی MAC بالاتر از رقابت در علاقه به نام تجاری و محصولات خود به مهمترین دوره هدیه و خرید روز ولنتاین است. با کلیدی بودن فروش آنلاین ، انتظار می رفت مارک های زیبایی بیشتری را ببینند که آنچه در توان دارند را برای به حداکثر رساندن فروش در شب بزرگ انجام می دهند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>