لوازم آرایشی کایلی رئیس جدیدی دارد

اندرو استنلیک هدایت “مامان” کریس جنر را به عهده دارد تا امپراطوری های زیبایی دخترانش را هدایت کند: کایلی آرایشی و KKW Beauty

برچسب های زیبایی متعلق به Coty ، Kylie Cosmetics و Kylie Skin ، رئیس اجرایی جدیدی دارند.

دامدار زیبایی ، Andrew Stanleick ، ​​که مدیر اجرایی شرکت آمریکایی کنگره مستقر در ایالات متحده است ، مسئولیت مارک های خود را که توسط کارآفرین و احساسات واقعیت Kylie Jenner تاسیس شده است ، بدست آورده است.

استنلیک علاوه بر سمت جدید خود ، و همچنان در نقش فعلی خود به عنوان EVP ، تجارت زیبایی خواهر جنر KKW Beauty را که توسط كیم كارداشیان وست معرفی شد ، دو سال پس از تاسیس نام تجاری جنر ، مدیریت خواهد كرد.

23 ساله اکنون برچسب خود را فقط در 18 سالگی تاسیس کرد ، که بلافاصله پس از راه اندازی ، موفقیت چشمگیری در میان طرفداران پیدا کرد زیرا دامنه کیت لب او به بازسازی ظاهر آرایش جنر کمک کرد.

کوتی ، چهار سال پس از راه اندازی ، در سال 2019 با مارک های Jenner عضو شد – اکنون با همکاری Kylie Skin – 51٪ سهام 600 میلیون دلار را به دست آورد ، ارزش مارک های او 1 میلیارد دلار بود.

در همین حال ، کارداشیان وست به زودی راه های غبارآلود خواهر کوچکتر خود را دنبال کرد و توافق کرد 20٪ از سهام گریم خود را به کوتی به قیمت 200 میلیون دلار بفروشد ، همچنین ارزش KKW Beauty را 1 میلیارد دلار ارزیابی کرد.

شغل برتر لوازم آرایشی کایلی – که قبلاً توسط جنر پیش از تصاحب کوتی بر عهده داشت ، که به عنوان زن اصلی نام تجاری خود باقی مانده بود – در ابتدا در سال 2020 به مدیر سابق داگلاس ، کریستف هونفلدر سپرده شد ، اما او هرگز این نقش را بر عهده نگرفت.

قبل از انتصاب استنلیک ، کریس جنر ، “مامور” از قبیله کارداشیان-جنر ، به عنوان مدیرعامل در مشاغل دخترانش خدمت می کرد و انتظار می رود که “از نزدیک در جهت مارک ها شرکت کند”.



او استنلیک را به عنوان “سابقه اثبات شده در زمینه گسترش مارک های تجاری به بازارهای جهانی” توصیف کرد و “منتظر همکاری نزدیک با او بود”.

سو نبی ، مدیر عامل گروه Coty همچنین در مورد موقعیت جدید خود در این شرکت اظهار داشت: “اندرو یک رهبر Coty بسیار باتجربه و قابل احترام است که از توسعه اقتصادی ، قوام استراتژیک و مشتری مداری قوی برخوردار است.

“او برای توسعه بیشتر مشاغل زیبایی کیم و کایلی از موقعیت خوبی برخوردار است.

“این یک فرصت عالی برای اندرو و کوتی است تا از دانش و توانایی جهانی ما در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، توزیع ، تجارت و تخصص بازار استفاده کامل کنند.”

استنلیک افزود: “مسئولیت مسئولیت اضافی و هدایت این مارك های برجسته كه چنان نقشی مهم در ایجاد انقلابی در روش صنعت زیبایی امروز ایفا كرده اند افتخار بزرگی است.

وی افزود: “ما برای تسریع رشد و اطمینان از ادامه فعالیت این مشاغل در تولید محصولات برجسته جدید ، ابتکاری و پایدار ، برنامه روشنی در دست اجرا داریم.

“برای کسب و کار زیبایی کایلی ، این شامل مجموعه ای از محصولات آرایشی تازه ، روش همه جانبه ، و بهترین وب سایت و پلت فرم DTC است که در نهایت به مشتریان اجازه می دهد تا یکپارچه مجموعه کامل محصولات آرایشی و بهداشتی پوست خود را خریداری کنند.”

در حال حاضر گمانه زنی های مربوط به تعمیرات اساسی برند Kylie Cosmetics پس از حذف نام تجاری Jenner به جز یک پست اینستاگرام از حساب خود در اوایل ماه جاری منتشر شده و از آن زمان تاکنون سکوت اختیار کرده است.

تنها عکسی که در کانال این برند باقی مانده است ، پس از بیش از سه هفته سکوت ، “چیزی در حال آمدن است” ، که باعث سو ign ظن در بین 25 میلیون فالوور آن می شود ، تجدید نظر در افق است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>