لوازم آرایشی کایلی با حذف همه پست های اینستاگرام ، تعمیرات اساسی زیبایی را اذیت می کند

نام تجاری زیبایی “Keeping Up With the Kardashians” ستاره پس از حذف همه پست های رسانه های اجتماعی به جز یک مورد ، جنجال هایی را برانگیخت

لوازم آرایشی کایلی پس از حذف همه پست ها به جز یک پست از حساب اینستاگرام خود ، در میان طرفداران خود جنجال زیادی ایجاد کرده است.

مارک زیبایی جوانترین طایفه کارداشیان-جنر تصویری از این کارآفرین 23 ساله را به اشتراک گذاشته است با عنوان: “چیزی در حال آمدن است” و باعث ایجاد سوicion ظن در بین 25 میلیون پیرو خود برای راه اندازی جدید آرایش می شود.

یکی از طرفداران نوشت: “من بیش از حد هیجان زده ام.” در حالی که دیگری امیدوار است که یک معرفی جدید برای زیبایی ارائه دهد: “بله لطفاً یک آرایش جدید باشید”.

وب سایت این برند kyliecosmetics.com همچنین پلتفرم تجارت الکترونیکی خود را تعطیل کرده تا صفحه فرود تیزر را فاش کند.

کایلی اسکین ، نام تجاری خواهر بازوی لوازم آرایشی لب مورد علاقه ، در حالت عادی کار می کند.

جنر ، که این مارک را هنگامی که فقط 18 سال داشت تأسیس کرد ، در مورد بازنگری احتمالی نام تجاری لوازم آرایشی خود سکوت اختیار کرده است ، وی اکثر سهام خود را به Coty در سال 2020 به مبلغ 600 میلیون دلار فروخته است ، ارزش تجارت 1.2 میلیارد دلار تخمین می زند .

با این حال ، فروش تجارت زیبایی او به مجتمع کالاهای مصرفی بود که مجبور شد فوربس پس از آنکه اسناد و مدارک نشان داد ارزش کسب و کار جنر افزایش یافته است ، میلیاردر خود را از سلطان زیبایی درآورد.

فوربس گفته می شود که گفته شده درآمد لوازم آرایشی کایلی در سال 2018 بیش از 360 میلیون دلار بوده است ، اما اسناد مالی نشان می دهد این برند تنها 125 میلیون دلار فروش داشته است.

“بر اساس این اطلاعات جدید – به علاوه تأثیر Covid-19 بر سهام زیبایی و هزینه های مصرف کننده – فوربس اکنون فکر می کند که کایلی جنر ، حتی پس از به جیب زدن 340 میلیون دلار پس از مالیات از فروش ، یک میلیاردر نیست. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>