لوازم آرایشی و بهداشتی 8 محصول تازه ارائه شده در هفته را جمع می کند

اگرچه NPD در طی شیوع ویروس کرونا متوقف شد ، اما مارک های زیبایی دیگر توسعه محصول را در قفسه نگه نمی دارند

همانطور که اثرات بیماری همه گیر Covid-19 آشکار می شود ، برای اینکه مارک ها بیشتر بخواهند در “حالت عادی جدید” تمرکز کنند ، نمایشگاه های زیبایی برای سال 2020 پارک شدند.

اما پس از عبور از طوفان دو قفل ، و در ضخامت یک سوم ، صنعت زیبایی توسعه محصول خود را دوباره روی قفسه قرار نمی دهد.

در این دور زدن تجارت لوازم آرایشی لیست جدیدترین اسکورهای جدید بازار زیبایی این هفته را به نمایش می گذارد.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>