لندن به لطف نمایش عمومی از ونوس شکوفا شده است

برند زیبایی برای هرس تابوهای اصلاح زنان ، نصب موقت گل از سبک های آرایش زنانه را معرفی کرده است

لندن ، انگلیس ، به لطف نصب جدید و همهجانبه گل از برند اصلاح ونوس شکوفا شده است.

در پشت کمپین مارک ژیلت برای مقابله با کمرویی در استفاده از کلمه “عامه” و تشویق زنان برای صحبت آزادانه در مورد رژیم آراستگی ، ونوس سه مدل اصلاح زن را با افتخار در منطقه Shoreditch لندن قرار داده است.

این گلها از گلهای واقعی و رنگارنگ ساخته شده اند و توسط گل فروشی های محلی در خیابان های Shoreditch High و Mare Street نصب شده اند و انتظار می رود تا دو هفته آینده نمایش داده شود.

در کنار مبارزات ونوس ، این برند مجموعه جدیدی از محصولات اصلاح و مراقبت از پوست (از 10 پوند) ، به ویژه برای ناحیه عانه ، از جمله ژل اصلاح کننده ، تیغ و سرم که می تواند با هم استفاده شود تا از رشد موهای درونی استفاده شود ، راه اندازی کرده است. تراشیدن برجستگی و قرمزی هنگام اصلاح ناحیه شرمگاه.

اولیویا هیوز ، مدیر ارشد ارتباطات برای ونوس ، گفت: “ما معتقدیم که نظم عمومی نباید موضوع تابو باشد ، اما در عوض موضوعی است که همه ما درمورد او درمورد صحبت درمورد ما راحت هستیم.”

“چه مو در آنجا باشد ، چه در حال رشد باشد و چه از بین رفته باشد ، ما می خواهیم زنان را تشویق و توانمند کنیم تا مکالمه های صریح و صادقانه ای درباره مناطق عامیانه خود داشته باشند ، و اطلاعات نادرست را از بین ببریم و به طور همزمان با لکه ها مقابله کنیم.”

ونوس این ابتکار را پس از تحقیقات نشان داد که تقریبا نیمی از زنان انگلستان از استفاده کلمه عانه در ملا عام احساس ناراحتی می کنند و حدود 47٪ به دلیل استفاده از واژه های واژن یا عانه در مقابل دیگران مورد قضاوت قرار گرفته اند.

به جای تجلیل از واژن زنان ، نام تجاری روز تقدیر Vulva را در 12 ماه مه همزمان با راه اندازی محصول معرفی کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>