
نظافت مرد
صاحب زیبایی فرانسوی 35 بازار جدید را “موتورهای رشد” توصیف کرد ، جایی که در دهه آینده بیشترین تجارت جدید را در اختیار خواهد داشت

غول لوازم آرایشی فرانسوی L’Oréal آماده راه اندازی بازار تازه ایجاد شده آسیای جنوبی و اقیانوس آرام و خاورمیانه است که عمده تجارت جدید این برند صد ساله را طی دهه آینده تشکیل خواهد داد.
با توجه به زیبایی مردان ، انتظار می رود مردان بخش عمده ای از رشد این گروه را در 35 بازار آسیای جنوبی اقیانوس آرام ، خاورمیانه و آفریقای شمالی تشکیل دهند ، گزارش CNBC.
دفتر مرکزی این منطقه از Sangmena شناخته می شود و مقر اصلی آن منطقه سنگاپور خواهد بود و با توجه به بینش ، رفتار و انتظارات مصرف کننده در سراسر منطقه و کمتر توسط جغرافیا هدایت خواهد شد.
“این منطقه […] Vismay Sharma ، رئیس SAPMENA L’Oréal ، به CNBC گفت.
وی افزود: “این جایی است که ما در دهه آینده بیشترین مصرف کننده را به دست خواهیم آورد.”
طبق تحقیقات و بازارها ، بازار محصولات نظافت مردانه در سال 2020 با تنوع بخشیدن به زیبایی مردان به 69.8 میلیارد دلار رسید.
محصولات نظافت مردانه به طور سنتی به مراقبت از بدن ، کرم های اصلاح ، رایحه ها و خوشبو کننده ها محدود می شود. با این وجود ، با توجه به اینکه مردان با زیبایی ماجراجویانه تر می شوند ، نژاد جدیدی از مواد آرایشی رنگ و مارک های پوست ویژه که به مردان اختصاص داده شده است ، ایجاد شده است.
گروه زیبایی ژاپنی Shiseido گزارش داد که Uno خط آرایش مردانه در طی همه گیری رشد دو رقمی داشته و اکنون در حال افزایش سن هدف خود از مردان در اوایل 20 سالگی تا 40 سالگی است.
در فوریه سال جاری ، صاحب مراقبت های شخصی همچنین مجموعه مردان Shisedio خود را با تمرکز بر سه نگرانی خاص مراقبت از پوست منتشر کرد.
Leave a reply