عملکرد انعطاف پذیر علی رغم افت درآمد ناشی از همه گیری

صنایع Quadpack (Euronext Growth: ALQP) ، تولید کننده و ارائه دهنده راه حل های بسته بندی برای صنعت زیبایی جهانی ، مجمع عمومی عادی سالانه خود را در 13 ژوئیه 2021 برگزار کرد.

این جلسه به ریاست رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تیم ایوز در دفتر مرکزی خود در L’Hospitalet ، بارسلون ، اسپانیا و با حضور هیئت مدیره برگزار شد و سهامداران به نمایندگی از هیئت مدیره حضور داشتند. حسابهای سالانه حسابرسی شده و صورتهای مالی تلفیقی برای سال منتهی به 31 ژانویه 2021 به اتفاق آرا تصویب شد.

در سال 2020 اولین کاهش درآمد در یک سال گذشته با مشکلات ، همبستگی ، همکاری و انعطاف پذیری مشاهده شد. گردش مالی برای سال منتهی به 31 ژانویه 2021 به 101.9 میلیون یورو رسید که 29.1 میلیون یورو یا 22 درصد کاهش نسبت به رکورد 131 میلیون یورویی سال گذشته (32٪ مشابه) ، به یک خط شکست ناپذیر از رشد سال به پایان رسیده است .

نکات برجسته مالی

نتایج تحت تأثیر همه گیر جهانی COVID-19 و بسته شدن متعاقب آن در اکثر بازارهای اصلی گروه تحت تأثیر قرار گرفت. آنها شرایط بازار جهانی زیبایی را منعکس می کنند ، که پس از یک دهه رشد سالانه 3-5٪ ، در سال 2020 8٪ کاهش یافته است.

کاهش گردش مالی Quadpack با رشد خارجی 14 میلیون یورویی جبران شد ، حاصل از ادغام کامل تولید کننده بسته بندی Louvrette و تجارت لوازم آرایشی اینوتک در آلمان ، هر دو در ژوئیه 2019 خریداری شده است. نتایج کلی بیشتر توسط قوی کاهش یافت استراتژی تجارت و اقدام سریع در هنگام شروع بحران.

“با وجود از دست دادن ، Quadpack مقاومت بالایی از خود نشان داده است. اقدامات سریع و اقدامات پیشگیرانه ضررهای ما را تا حدی کاهش داد که ما می توانیم به سرمایه گذاری هوشمند ادامه دهیم که به ما کمک خواهد کرد تا از بحران آماده رشد و نمو خارج شویم ، “مدیر مالی Quadpack Bardo Bevelander گفت.

سال 2020 آغاز استراتژی پنج ساله تجارت Quadpack بود ، که بر پنج رکن متمرکز است: گسترش جغرافیایی ، چابکی ، پایداری ، نوآوری مشترک و مکانی عالی برای کار.

توسعه هر پنج ستون به تقویت توانایی شرکت در پاسخگویی به چالش های همه گیر کمک کرد.

اثرات کوید -19 توسط بازار

شرایط بازار در EMEA ، قاره آمریکا و آسیا و اقیانوسیه ، سه قلمرو اصلی Quadpack متفاوت بود. EMEA همچنان مهمترین بازار این گروه است و 80٪ فروش در سال 2020 را به خود اختصاص داده است.

با این حال ، این منطقه با کاهش 20 درصدی در فروش ، بیشترین منطقه تحت تأثیر قرار گرفت. قاره آمریکا در طول بحران با مقاومت 8 درصدی نسبت به سال مقاوم بود. از طرف دیگر ، آسیای اقیانوسیه رشد راکدی را نشان می دهد.

از بخشهای بازار هدف Quadpack ، مراقبت از پوست 76٪ از کل بودجه سال 2020 شرکت را به خود اختصاص داده است. آرايش و عطر به ترتيب با كاهش 55٪ و 42٪ به شدت تحت تأثير قرار گرفت.

مدیریت بحران با نگاه به آینده

از ابتدای بحران ، یک طرح بهبودی محکم ، با پشتیبانی همه ذینفعان ، به بهینه سازی هزینه های عملیاتی و حفظ جریان وجوه متمرکز بود.

کارکنان برای محافظت از استخدام در مواقعی که اوج بحران بود ، دست به کاهش موقتی حقوق می زدند. یک تلاش جمعی با اقدامات خلاقانه و جسورانه متعدد 6 میلیون یورو پس انداز کرد.

در نتیجه ، سود عملیاتی سال (EBIT) مثبت بود و 0.2 میلیون یورو بود. اقدامات اضافی برای حمایت از نقدینگی شامل بودجه بانکی 21 میلیون یورو و بهینه سازی سرمایه در گردش 2.9 میلیون یورو بود.

این امر باعث می شد که هزینه سرمایه محدود 5.4 میلیون یورو با تمرکز بر اولویت های استراتژیک برای اطمینان از پایداری ادامه یابد. Quadpack دفتر خود را در ژاپن افتتاح کرد ، یک بازار مهم برای گسترش Quadpack در منطقه آسیا و اقیانوسیه.

یک پروژه تحول دیجیتال چند ساله در طول سال 2020 ادامه یافت و تمام زمینه های تجارت را برای چابکی بیشتر به هم متصل کرد. کارخانه Quadpack Wood یک کارخانه زیست توده را افتتاح کرد ، حرکتی که آن را به خنثی سازی کربن نزدیک می کند.

سایر سرمایه گذاری ها بر افزایش پایداری و کارایی در کارخانه های Quadpack در اسپانیا و آلمان و همچنین حقوق کارگران و رفاه متمرکز بود ، از جمله یک طرح جدید درجه بندی مشاغل برای افزایش برابری

حمایت از ذینفعان

در طی همه گیری ، اولویت اصلی حفظ امنیت و سلامت کارکنان بود. تمهیدات انعطاف پذیر برای کار ، انجام تکالیف در منزل ، شیفت های پلکانی ، فاصله گرفتن و رعایت نکات دقیق بهداشت از جمله اقدامات انجام شده برای محافظت از کارمندان دفتر و کارخانه بود.

به روزرسانی های منظم ویدئویی توسط مدیر عامل باعث می شود که کل نیروی کار از وضعیت Quadpack آگاه باشند تا شفافیت حفظ شود. کارمندان از طریق بستر اجتماعی Yammer تماس شخصی خود را حفظ کردند. برای کمک به سلامت روان و رفاه ، مواد آموزشی در زمینه مقابله با بحران در دسترس قرار گرفت.

Quadpack به عنوان یک شریک بسته بندی ، با ایده پردازی ، توسعه و راه اندازی محصول جدید ، راه حل های زنجیره تامین و پشتیبانی مالی در صورت لزوم ، از مشتریان خود در سراسر همه گیر پشتیبانی می کند.

به لطف یک داشبورد آنلاین با اطلاعات عملیاتی فعال ، از سهامداران مطلع شد. تأسیسات تولیدی Quadpack در اسپانیا فقط یک هفته تعطیل شدند ، در حالی که کارخانه لوورت در آلمان در کل فعالیت خود را ادامه داد.

در جامعه گسترده تر ، امکانات تولید و زنجیره تامین Quadpack برای کمک به تلاش های امدادی مجدداً استفاده شد. با همکاری سایر ذینفعان ، قطعات محافظ صورت تولید و توزیع شد و PPE از آسیا تهیه و در اروپا و آمریکا اهدا شد.

نتایج خالص و بدهی خالص

نتیجه خالص برای سال مالی 1.5 میلیون یورو ضرر بود ، در مقابل سود خالص 3.7 میلیون یورو در سال مالی قبل. سود سهام برای سال به حالت تعلیق درآمد. علیرغم شرایط نامساعد ، سطح خالص بدهی در مقایسه با سال قبل با 40.7 میلیون یورو کمی بهبود یافت ، در حالی که از تعهدات میثاق نسبت اهرم صرف نظر شد.

با نگاه به آینده ، Quadpack با ادامه سرمایه گذاری روی مردم خود ، فرایندهای خود و محافظت از کره زمین ، 2021 را با هدف بازگشت به رشد و تولید جریان های نقدی آغاز کرده است.

مدیر عامل شرکت Quadpack تیم Eaves نتیجه گیری کرد: “شرایط بازار که منجر به ضرر اول ما شده است ، برای صنعت زیبایی جهانی ویرانگر بوده است. با این حال ، مقاومت آن در بحران های گذشته نشان داده شده است و ما شاهد بهبود بازار هستیم.

“استراتژی کسب و کار ما در برابر چالش های یک محیط ناپایدار مقاومت کرده و اکنون ما را در مسیر پایداری بیشتر راهنمایی می کند. همه گیری ما را مجبور به” کاهش چربی ، نه عضله “می کند ، و ما را کارآمدتر از قبل می کند. خانواده Quadpack تقویت شد اوراق قرضه آن و در همبستگی با هم کار کردند. 2020 سخت ترین سال ما بود ، اما من هرگز افتخار نکرده ام. “

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>