ظهور تجارت الکترونیکی Nordstrom را وادار به تجدید نظر در مدل تجاری می کند

یک تعمیر اساسی در مدل فروشگاهی آن و متنوع سازی کانال های خرده فروشی می تواند برای فروشگاه بزرگ لوکس هنگام گذر از همه گیر بسیار ارزشمند باشد.

ظهور تجارت الکترونیکی که توسط ویروس کرونا ایجاد شده است ، گروه فروشگاه های لوکس Nordstrom را بر آن داشته است تا در مورد مدل تجاری خود تجدید نظر کنند.

این فروشگاه زنجیره ای آمریکایی با تعمیر اساسی مدل سنتی خود در فروشگاه ، به سرعت به یک استراتژی دیجیتال-اول متوسل می شود ، خرده فروش زیبایی و مد در اوایل ماه جاری در ارائه روز سرمایه گذار اعلام کرد.

یک تغییر اساسی فروش نوردستروم است که از طریق عمده فروشی حاصل می شود. امروز این رقم 85٪ از درآمد مشاغل را تشکیل می دهد ، اما به عنوان بخشی از مدل جدید به 50٪ کاهش می یابد.

این حرکت به معنای آن است که فروش بیشتری از طریق کشتی کشتی ، امتیاز و سهم درآمد از شرکای تجاری Nordstrom حاصل خواهد شد که شامل برند زیبایی فرقه Glossier است.

اریک نوردستروم ، مدیر عامل و مدیر عامل و مدیر اجرایی اصلی گروه ، گفت: “ما این استراتژی را در فضای خرده فروشی توسعه داده ایم که دوره ای از تغییرات سریع را تجربه کرده است.”

وی افزود: “ما شاهد تغییراتی در این هستیم كه مشتری كیست ، مشتری چه می خواهد و مشتری در كجا و چگونه خرید می كند. و در نتیجه ، خدمات استثنایی ، که از ویژگیهای بارز Nordstrom است ، نیز تغییر کرده است. ”

طبق مدل جدید ، Nordstrom هدف خود را در فروش 17 میلیارد دلار آمریکا قرار داده است ، در حالی که حاشیه سود خود را 6 درصد افزایش می دهد.

زنده ماندن از یک بیماری همه گیر

برخلاف چشم انداز فزاینده تاریک خیابان های بزرگ ، این تنوع برای خرده فروشی Behemoth می تواند محافظت بی نظیری از اثرات همه گیری Covid-19 را اثبات کند.

از دست دادن کالاهای اصلی فروشگاه های بزرگ انگلیس ، دبنهام و نوردستروم ، بارنیز و نیمان مارکوس که ورشکستگی خود را اعلام می کنند ، کاملاً یادآوری می کنند که مرگ فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه نه تنها یک احتمال بلکه یک واقعیت است.

رومولوس گریگوراس ، مدیرعامل سرویس همه کاره OneStock به “همه گیر فقط موارد ترجیحی خرید را که از قبل به صورت آنلاین تغییر می کردند سرعت بخشید.” تجارت لوازم آرایشی.

“این عادت ها بعید است تغییر کنند ، بنابراین اگر می خواهند با بازیکنان خالص با هزینه ثابت و انبارهای عظیم رقابت کنند ، خرده فروشان باید خریدهای فروشگاه را تا حد ممکن راحت کنند.”

نوردستروم قصد دارد برای تضمین بقای خود ، با دو اصل سهولت و ارتباط ازدواج کند.

مدیر اجرایی Nordstrom افزود: “راحتی ناشی از استفاده از زیرساخت ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.”

“اتصال به معنای شناخت مشتری ، مرتبط بودن و توانایی شخصی سازی تجربه بصورت دیجیتالی و فروشگاهی است. ما در موقعیت منحصر به فردی هستیم که می توانیم این خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم زیرا این امر از اصل خدماتی که در DNA ما وجود دارد ایجاد می شود. “

همچنین مشتریان باید هجوم مارک های تجاری خصوصی Nordstrom را مهار کنند.

خرده فروش قرن پیش از طریق تجارت خصوصی خود با نام تجاری Nordstrom Group Group انتظار دارد تا سال 2025 نفوذ خود را در بازار دو برابر کند و به 20٪ برساند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>