صنعت زیبایی در دنیای پس از Covid چگونه سازگار خواهد شد؟

با مشارکت Cygnia

در سال 2020 ، تقریباً هر صنعت مجبور بود به طور چشمگیری تجربه خرید خود را تطبیق دهد. روندهای مختلف سرعت بیشتری گرفت – از جمله استفاده از VR ، داده های بزرگ و فناوری واقعیت افزوده – در تلاش برای جایگزینی تجربه های قبلی موجود در فروشگاه.

سیمون کلیفورد از Cygnia Logistics در مورد جو فعلی صنعت زیبایی و همچنین پیش بینی هایی درباره چگونگی به نظر رسیدن صنعت پس از Covid بحث می کند.

از سال 2020 ، صنعت زیبایی انگلیس حدود 27 میلیارد پوند ارزش دارد که به عنوان هفتمین بازار بزرگ لوازم آرایشی در جهان قرار گرفته است. این صنعت به طور سنتی از تجربه خرید تعاملی برخوردار بود ، به طوری که خرده فروشان زیبایی در سطح عالی به تجربه شخصی فروشگاه خود افتخار می کردند.

با این حال ، بیماری همه گیر Covid-19 به این معنی بود که هر خرده فروش زیبایی باید سازگار شود ، در طول سال گذشته در طول قفل های مختلف ، مغازه ها در بیشتر مدت بسته بودند.

تقریباً هر مارکی باید با فروش آنلاین ، فن آوری های جدیدی را برای آزمایش مجازی و مشارکت با 3PLs فراهم کند تا فرآیند تحویل به مشتریان را ارائه دهد.

تأثیر Covid-19

افزایش فروش آنلاین

تعطیلی فروشگاه های آجر و ملات به این معناست که مصرف کنندگان مجبور شدند محصولات زیبایی را بصورت آنلاین خریداری کنند ، در سال گذشته حدود 37.2٪ از مصرف کنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی را به صورت آنلاین خریداری می کنند. علاوه بر این ، صنعت زیبایی معتبر از ژانویه تا اکتبر سال 2020 491 میلیون پوند فروش داشته است – 38 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال 2019.

استفاده از پلتفرم دیجیتال

بسیاری از مارک های آینده نگر از تغییر جهت فروش آنلاین به عنوان فرصتی برای افزایش پیشنهادات دیجیتالی خود استفاده کرده اند. به عنوان مثال ، Aveda برای ارائه مشاوره در مورد حالت دادن به مو و مراقبت از مو ، یک سری فیلم در اینستاگرام ایجاد کرد ، در نتیجه از زمان راه اندازی ، بازدیدها بیش از 200٪ افزایش یافت. مثال دیگر ابزار آزمایشی مجازی MAC است که به مصرف کنندگان امکان می دهد سایه های سایه چشم و رژ لب را امتحان کنند. از زمان شروع قفل کردن ، این امر 300٪ افزایش در مصرف مصرف کننده داشته است.

بخشهای جدید مشتری

Covid-19 ، و قفل های مختلف از آن پس ، جمعیت های کاملاً جدید را به حرکت آنلاین ترغیب کرده است ، در حالی که فروشگاه هایی که تعطیل بودند ، افرادی که خرید فروشگاه را ترجیح می دهند مجبور به خرید آنلاین شوند. بسیاری از مارک ها با خرید مشتریان قدیمی برای اولین بار به صورت آنلاین به محصولات و خدمات زیبایی ، خریدهای بیشتری از “موج سوار نقره” افزایش یافته اند.

صنعت پس از Covid چگونه خواهد بود؟

هنگامی که اثرات همه گیری به آرامی فروکش کرد و محدودیت ها همچنان کاهش یافت ، بسیاری از آنها چگونگی سازگاری مشاغل را زیر سوال می برند. آیا آنها دوباره به روشهای قدیمی کار بازمی گردند؟ در صورت وجود کدام روندها باقی خواهند ماند؟ و آیا فناوری های جدید یا تجارب خرید در حال ظهور است؟ پیش بینی های ما در مورد چگونگی پیشرفت صنعت زیبایی پس از Covid در اینجا است:

1. خرید آنلاین برای ماندن در اینجاست

تجربه در فروشگاه هنوز هم مورد استفاده بسیاری قرار گرفته است ، اما نبود آن در سال گذشته به مصرف کنندگان اجازه داده تا ببینند روند خرید محصولات بصورت آنلاین چقدر ساده و لذت بخش است. در نتیجه ، این احتمال وجود دارد که صنعت همچنان سهم زیادی از خریدهای آنلاین را باقیمانده باشد ، هرچند احتمالاً کمتر از سطح سال 2020 باشد.

سامانتا دوور ، تحلیلگر ارشد خرده فروشی در Mintel گفت: “اگرچه رشد در بازار زیبایی آنلاین قبل از شیوع COVID-19 زیاد بود ، زیرا خرده فروشان برای افزایش تعامل با کانال در تلاش بودند. با این حال ، سال 2020 میلادی نقطه عطفی بود زیرا تقاضای آنلاین در میان اختلالات افزایش یافت. در حالی که عدم تمایل به مراجعه به فروشگاه های فیزیکی و تجربه فرسوده فروشگاهی برای مدتی به فروش آنلاین سود می رساند ، خرده فروشان می توانند با اطمینان بیشتر از اعتماد جدیدی که مصرف کنندگان در کانال آنلاین دارند استفاده کنند. “

2. افزایش خدمات اشتراک زیبایی

گزارشی از Royal Mail پیش بینی کرده است که ارزش بازار جعبه اشتراک تا سال 2022 72٪ رشد خواهد کرد. خدماتی مانند Birchbox و Glossybox در این زمینه پیشگام بوده و نشان می دهد که یک تجارت جعبه اشتراک زیبایی چقدر می تواند موفق باشد. در طول سال گذشته ، تعداد بریتانیایی هایی که در جعبه های اشتراک ثبت نام کرده اند افزایش یافته است ، از هر پنج نفر دو نفر در یک جعبه اشتراک ثبت نام می کنند. بازار مشتریان با رشد بیشتر مشتریان در مورد سهولت خدمات ، احتمالاً رشد خواهد کرد.

3. زیبایی شخصی

یک نظرسنجی توسط اپیلسون نشان داد که در صورت ارائه شخصی سازی مارک ، 80٪ از مصرف کنندگان به احتمال زیاد کالایی را خریداری می کنند و 90٪ اظهار می کنند که شخصی سازی برای آنها جذاب است. در تلاش برای جایگزینی تجربه شخصی سازی در فروشگاه ، خرده فروشان آزمونهای آنلاین و ابزارهای مجازی را برای ایجاد یک توصیه شخصی برای مصرف کنندگان تجارت الکترونیکی ارائه داده اند.

این محبوبیت شخصی سازی احتمالاً باعث می شود که خرده فروشی آنلاین همچنان قبل از خرید محصولات زیبایی ، توانایی ایجاد و توصیه شخصی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

4. اصالت برند

امروزه ، مصرف کنندگان به دنبال مارک های معتبر با حس هدفمندی قوی هستند. در نتیجه ، بسیاری از مشاغل زیبایی درک بهتری از اهمیت تعریف آنچه که در آن ایستاده اند ، داشته اند. اهمیت اصالت نام تجاری از زمان COVID-19 بیشتر شده است ، زیرا مارک ها ارتباطات خود را دو برابر می کنند و به طور مداوم با مشتریان آنلاین در ارتباط هستند. انتظار می رود مارک ها همچنان بر این ارتباطات اصلی و پیام های روشن پس از Covid تمرکز کنند.

5. شفافیت در عملیات

همه گیری ، شفافیت عملیات را برای هر مشاغل در اولویت قرار داده است. تاخیر در حمل و نقل نقاط ضعف بسیاری از زنجیره های تأمین را نشان داد ، زیرا قادر به واکنش در برابر تقاضا و تغییر در شبکه بین المللی تأمین نیست. هر چند مهمتر ، همه گیر COVID-19 اهمیت یک زنجیره تأمین چابک و همه کاره را نشان داده است که می تواند با سهولت چرخش کند.

در نتیجه ، این احتمال وجود دارد که بسیاری از مشاغل زیبایی به زنجیره تأمین خود نگاهی بیندازند ، نقاط ضعف را شناسایی کرده و برای بهبود این نقاط ضعف سرمایه گذاری کنند.

از دید مشتری ، شفافیت زنجیره های تأمین امری حیاتی است ، زیرا آنها احتمالاً می خواهند از مارکی با زنجیره تأمین که می توانند به آن تکیه کنند استفاده کنند و همچنین می خواهند از برندی که از روشهای پایدار و اخلاقی برای ایجاد و ارائه محصولات استفاده می کنند ، حمایت کنند.

برای کسب اطلاعات در مورد اینکه چگونه می توانید تجارت زیبایی خود را برای ادامه لذت مشتریان خود برای ارسال Covid-19 تطبیق دهید ، به سایت cygnia.net مراجعه کنید یا با شماره 01604 664 300 تماس بگیرید.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>