شورای تأثیرگذار کلارنا بهترین روش ها را برای بازاریابی تأثیرگذار تعیین می کند

آیا می دانید بیش از یک چهارم بریتانیایی ها (27٪) مطمئن نیستند که هدف # آگهی ، # عضو یا # هدیه در پست تأثیرگذار چیست؟ حیرت انگیزتر ، آیا از نظر کسانی که ادعا می کنند درک کرده اند ، تقریباً نیمی از آنها (47٪) متوجه نبودند که # به این معنی است که یک شرکت تأثیرگذار برای تبلیغ یک محصول یا خدمات پرداخت کرده است؟

نمی توان انکار کرد که اینفلوئنسرها به طور فزاینده ای در زندگی ما نقش مهمی دارند – ما برای آخرین راهنمایی ها و هک های زیبایی به آنها متوسل می شویم و به آنها اعتماد می کنیم تا توصیه ها و بازبینی هایی را ارائه دهند که براساس تصمیمات خرید ما استوار باشد. ما در کلارنا عاشق اینفلوئنسرها هستیم و سالهاست که با آنها کار می کنیم ، اما به طور فزاینده ای احساس می کنیم که رابطه بین برخی از اینفلوئنسرها ، مارک ها و مخاطبان به نفع همه نبوده است. شفافیت کلیدی است و ما احساس کردیم که دستورالعمل های فعلی ، به ویژه مواردی در مورد برقراری ارتباط بین حقوق و نفوذ و مارک های پولی ، کاملاً همگام با حرکت سریع دنیای رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار نیستند.

به همین دلیل ما شورای اینفلوئنسر را ایجاد کردیم تا همه سردرگمی ها را برطرف کرده و مجموعه ای جدید از دستورالعمل ها را که برای اهداف مناسب برای بازاریابی تأثیرگذار امروزی مناسب است ، ایجاد کنیم.

شورای اینفلوئنسر چیست؟

شورای اینفلوئنسر متشکل از اینفلوئنسرها ، خرده فروشان ، روان درمانگران ، اعضای سیاستگذار و تنظیم کننده های تبلیغات از سراسر کشور است تا صدایی فراگیر ایجاد کند و یک راهنمای بهترین عملکرد را ایجاد کند که فراتر از دستورالعمل های موجود باشد. هدف آن ایجاد چارچوبی برای بهترین بازاریابی تأثیرگذار است ، چارچوبی که به نفع همه باشد و شفافیت اصلی آن باشد.

اولین جلسه در ماه مارس آغاز شد و طی چند ماه ، شورا به بررسی همه چیز در زمینه تأثیرگذاری در بازاریابی ، شنیدن و پاسخگویی به طیف وسیعی از دیدگاه های مختلف پرداخته است.

در مورد چه چیزی بحث شد؟

این شورا جنبه های مختلف بازاریابی تأثیرگذار را مورد بحث قرار داد ، از جمله مسئولیت افشای روابط پولی ، هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی مختلف ، اینکه چگونه افراد تأثیرگذار و مارک های تجاری می توانند شفافیت کامل را تضمین کنند و اطمینان حاصل کنند که تمام اصطلاحات روشن است و مهمتر از همه اطمینان از عدم وجود پیام غیر مسوول یا زبانی که در هر محتوایی استفاده می شود. یافته های جلسات در یک سند قابل خواندن قرار گرفت.

برای همراهی با این ، ما یک جعبه ابزار ایجاد کردیم که شامل طیف وسیعی از برچسب های مارک دار ، الگوهایی است که می توانند در Instagram Stories استفاده شوند و نشان هایی برای همه تأثیرگذاران برای نشان دادن ماهیت یک پست به وضوح – و به وضوح.

دیگه چیه؟

ما امیدواریم که رهنمودهای مندرج در Whitepaper بازاریابی تأثیرگذار ، همراه با جعبه ابزار همراه ، به طور گسترده توسط تأثیرگذاران ، مارک های خدمات مالی ، خرده فروشان و سیستم عامل ها پذیرفته شود. رسانه های اجتماعی این قدرت را دارند که به مصرف کنندگان اجازه دهند با مارک ها و شخصیت هایی که آنها را دوست دارند درگیر شوند و به عنوان یک شورا ، ما معتقدیم که تصویب این دستورالعمل ها محافظت بهتری را برای تأثیرگذاران ، مارک ها و از همه مهمتر مصرف کنندگان در سراسر انگلستان ایجاد می کند.

از کجا می توانم بیشتر بخوانم؟

Whitepaper بازاریابی اینفلوئنسر برای همه در دسترس است ، خواه خرده فروش باشید ، اینفلوئنسر یا مصرف کننده. برای مطالعه بیشتر و بارگیری نسخه خود از Infitencel Marketing Whitepaper ، به klarna.com مراجعه کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>