سه چهارم خریداران می گویند ، مارک های زیبایی برای ماندگاری محصولاتشان اقدامات کافی انجام نمی دهند

یک نظرسنجی جدید توسط آژانس Pull نشان می دهد شفافیت نام تجاری برای جلب اعتماد مصرف کنندگان انگلیس امری حیاتی است

داده های جدید نشان داده است که تقریباً سه چهارم مصرف کنندگان انگلیس (71٪) فکر نمی کنند که مارک ها یا خرده فروشان برای پایدار نگه داشتن محصولات زیبایی و مراقبت های شخصی خود تلاش کافی انجام می دهند.

نظرسنجی از 2000 خریدار بریتانیایی به سفارش آژانس Pull ، آژانس خلاق متخصص در مارک های بهداشت و زیبایی انجام شده است.

زباله های پلاستیکی به عنوان یک نگرانی عمده برای افراد مورد بررسی مشخص شد ، با حدود نیمی (46٪) آنها را بزرگترین چالش پایداری می دانند.

وقتی از آنها پرسیده شد که بیشتر دوست دارند چه راه حلی ببینند ، از هر پنج نفر (19٪) گفت که دوست دارد بسته بندی کمتری در محصولات زیبایی و مراقبت های شخصی داشته باشد ، در حالی که 17٪ محصولات بیشتری با مواد طبیعی دوست دارند.

سایر مناطق مورد علاقه بسته بندی پایدار (12٪) و سطل های بازیافت فروشگاه (11٪) یافت شد.

با این حال ، در بین مصرف کنندگان تردید وجود دارد ، 70٪ اعتراف می کنند که ادعاهای مربوط به پایداری مارک ها در مورد انتخاب یک محصول به جای محصول دیگر مفید نیست. تقریباً همه کسانی که از این نظرسنجی استفاده کرده اند (94٪) فکر می کنند مارک ها باید در مورد اعتبار پایداری خود شفاف تر باشند.

کلر رنس ، رئیس استراتژی برند در آژانس Pull ، گفت: “مصرف کنندگان واقعاً می خواهند کار درست را انجام دهند.” “اما این نمی تواند به قیمت قیمت یا سبک زندگی باشد. آنها همچنین نمی خواهند از نظر مواردی مانند نتایج عملکرد سازش کنند. “

اهمیت بازیافت برجسته شد ، به طوری که 45٪ از مصرف کنندگان بریتانیایی اظهار داشتند که به دنبال نمادهایی برای نشان دادن محصولات بهداشتی و آرایشی خود هستند که از مواد بازیافتی استفاده می کنند و دو سوم (67٪) گفتند که خود آنها بسته بندی های قدیمی را از آن محصولات بازیافت کرده اند.

در حالی که بسته های قابل شارژ مجدداً مورد توجه قرار گرفته اند ، تنها 9٪ از مصرف کنندگان بریتانیایی یک ظرف را برای تولید مجدد به تولید کننده ارسال کرده اند و تنها 14٪ از خدمات پر کردن استفاده کرده اند.

اعتماد و مسئولیت

جالب است که رنس گفت تجارت لوازم آرایشی که “72٪ از مصرف کنندگان فکر می کنند مسئولیت مسئله پایداری بر خلاف مارک ها با آنهاست”.

وی گفت که اگرچه این “بسیار نجیب و بسیار مورد توجه مردم است” ، “همچنین نشانگر عدم دانش در مورد دشوار بودن بازیافت بسته بندی های زیبایی سنتی است”.

وی برای ایجاد یک تغییر عمده ، “ما به مارک های جهانی بسیار عظیم نیاز داریم تا در ایجاد تغییر فعالانه سرمایه گذاری کنیم ، و به مقررات و مشوق های دولت های جهانی نیاز داریم”.

تحقیقات آژانس Pull همچنین نشان داد که جوانترین مصرف کنندگان زیبایی و مراقبت های شخصی بیشترین اولویت را بر پایداری دارند.

در حالی که 88٪ از خریداران به طور کلی می گویند که در محصولات زیبایی خود به دنبال اعتبار پایداری هستند ، این در میان مصرف کنندگان Gen Z به 93٪ می رسد.

این مطالعه همچنین نشان داد که ژنرال زیرس بیشترین نگرانی را در مورد آزمایش حیوانات دارد ، با وجود 21٪ آن را بزرگترین چالش زیبایی و مراقبت شخصی می دانند ، علی رغم این واقعیت که آزمایش حیوانات بر روی کالاهای زیبایی در انگلستان غیرقانونی است.

“آنها [Gen Z] دنیایی تر از هر نسل دیگری قبل از آنها هستند. ” آنها خواستار شفافیت مارک ها هستند. شفافیت موضوعی گسترده در سراسر هیئت مدیره است ، اما ژنرال Z احتمالاً کمی بیشتر به آن پرداخته است. “

وی افزود ، یک مثبت برای خروج از وضعیت Covid-19 ، افزایش اعتماد به آنچه مارک ها ارتباط برقرار می کنند و قبلاً فاقد آن بودند ، است.

“به دلیل همه گیری آنها [brands] متوجه شده اند که آنها از طریق مشاوره های یک به یک ، بزرگنمایی ، جلسات Live Instagram ، باید از راه های مختلف با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند. “

“و ناگهان ، شما فقط یک مارک نیستید ، بلکه در واقع با مشتریان خود رابطه برقرار می کنید.”

یافته های تحقیق آژانس Pull در آینده مجازی زیبایی نشان داده می شود: پایداری – آیا مصرف کنندگان شما واقعاً اهمیت می دهند؟ رویداد در 24 فوریه 2021.

در این میزگرد تخصصی شرکت کنندگان از Henkel ، Positive Luxury و WWF حضور خواهند داشت که به تلاش ها و استراتژی های پایداری صنعت بهداشت و زیبایی می پردازند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>