سهام Puig در کوسن های شارلوت تیلبری ضربه کامل بیماری همه گیر است

صاحب لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر برای اولین بار در تاریخ معاصر ، گزارش سال از دست دادن سال است

برای اولین بار در تاریخ اخیر خود ، صاحب مواد آرایشی و عطر اسپانیایی Puig اعلام کرده است که به دلیل اثرات همه گیری Covid-19 ، زیان سال خود را از دست داده است.

این مجمع کاهش رشد مشابه 32 درصدی را برای معاملات سال 2020 گزارش کرد ، در حالیکه درآمد کمتر از درآمد سال 2019 بود که از 2 میلیارد یورو (2.029 میلیارد یورو) فراتر رفت.

با این حال ، این گروه به دلیل خرید اکثریت سهام نامعلوم عزیزم آرایش انگلیس ، شارلوت تیلبری ، از اثرات کامل شیوع آن جلوگیری کرد.

با پیوستن به تجارت ، افت Puig در سال به 24٪ کاهش یافت ، به این معنی که درآمد کل سال این تجارت 1.537 میلیارد یورو است.

این شرکت در بیانیه ای نوشت: “برای اولین بار در تاریخ اخیر این شرکت ، Puig سال را با ضرر پایان داد.”

“اقدامات قفل شده و فاصله گذاری اجتماعی باعث کاهش مصرف عطر و مد شد ، در حالی که مشتریان تجاری ما در سراسر جهان شروع به تعطیلی کردند: عطاری ها ، فروشگاه های بزرگ ، فروشگاه های فرودگاه و مراکز خرید.”

اسپانیا بومی Puig با افت 32 درصدی درآمد در مقایسه با سال 2019 ، دومین بازار بدترین عملکرد آن بود که در پشت آمریکای لاتین قرار دارد و سود 40 درصدی را تجربه می کند.

با وجود شروع متزلزل دهه جدید ، Puig در حال برنامه ریزی برای ایجاد “جاه طلبانه” اصلاح ساختار تجاری خود برای سال 2021 است.

در حال حاضر تجارت خود را در سه بخش انجام می دهد ، گروه شارلوت تیلبری را در کنار زیبایی و مد و درما به گروه خود اختصاص می دهد ، این گروه می خواهد 3 میلیارد یورو فروش برای سال 2023 تولید کند – یعنی فقط کمتر از دو برابر درآمد سال 2020.

با استفاده از این شتاب ، Puig تصمیم خود را برای رسیدن به 4 میلیارد یورو برای سال 2025 اعلام کرده است و كارولینا هررا و پاكو رابن هر یك میلیارد یورو در همان سال درآمد دارند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>