سنگین وزن های آنلاین برای ایجاد انجمن تجارت دیجیتال انگلستان با هم متحد می شوند

این موسسه توسط Asos ، Boohoo ، Ocado و The Hut Group تاسیس شده است و به فضای تجارت الکترونیکی بریتانیا صدا می دهد

شش سنگین وزن آنلاین انگلیس ، از جمله Asos ، Boohoo ، Ocado و The Hut Group ، برای ایجاد انجمن تجارت دیجیتال انگلستان (UKDBA) با هم متحد شده اند.

از آنجایی که به نظر می رسد تجارت الکترونیکی به رایج ترین روش خرید انگلیس تبدیل شود ، که با شیوع همه گیر Covid-19 تسریع می شود ، نهاد تجارت نمایندگی مشاغل آنلاین را خواهد داشت و از شرکت هایی پشتیبانی می کند که می خواهند فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

مشاغل آجر و ملات به دلیل پرداخت نسبت مالیات کمتری در هر فروش نسبت به خرده فروشان فیزیکی ، مورد انتقاد فروشندگان الکترونیکی قرار گرفته و در نتیجه رقابت سختی بین مشاغل ایجاد شده است.

در نتیجه ، بزرگترین بازیگران فیزیکی خرده فروشی با دولت انگلیس تماس گرفته اند تا “زمینه بازی” را برای مالیات “تساوی” قرار دهند.

در اوایل این ماه ، برخی از بزرگترین فروشندگان زیبایی انگلیس ، از جمله روسای تسکو ، اسدا و موریسون ، نامه ای سرگشاده به ریشی سوناک ، صدراعظم امضا کردند تا مالیات بحث برانگیز 25٪ نرخ تجارت را اصلاح کند.

با این حال ، التماس های آنها بی فایده بوده است.

ادیسه آنلاین

طبق تحقیقات شرکت حسابداری Grant Thornton ، خرده فروشی آنلاین 285٪ در طول شیوع بیماری رشد کرده است ، در حالی که فروش آنلاین در سال 2019 بالغ بر 17.3 میلیارد پوند در مقایسه با 4.1 میلیارد پوند ده سال قبل بوده است.

در همین حال ، اعضای UKDBA شاهد افزایش 41 درصدی تعداد کارمندان از 2016 تا 2019 بوده اند که پیش بینی می شود امسال حدود 10 هزار شغل به تعداد کارمندان آنها اضافه شود.

ایین مک دونالد ، بنیانگذار UKDBA و مدیر غیر اجرایی در Boohoo ، گفت: “عضویت ما به حمایت از انگلستان به عنوان پیشرفته ترین بازار تجارت الکترونیکی در اروپا کمک کرده است.”

“صنعت آنلاین انگلیس یکی از بزرگترین داستانهای موفقیت انگلستان است و UKDBA برای حمایت از اعضای ما ، منافع مشتریان آنها ، و ارائه صدای آنها در دنیایی که به سرعت در حال تحول است ، در اینجا حضور دارد.”

تأسیس این سازمان در پشت تصرف بی نظیر زنجیره های خرده فروشی فیزیکی توسط مشاغل آنلاین است.

به دنبال فروپاشی آن در ماه نوامبر ، سهم شیر از نمونه کارهای Arcadia توسط فروشنده سریع لباس Asos در اختیار گرفته شد ، در حالی که Boohoo برای تکمیل فروش ، برتون ، والیس و دوروتی پرکینز را جمع کرد.

Boohoo همچنین پیشنهاد دهنده موفق فروشگاه های زنجیره ای Debenhams بود.

در این معامله کارول کین و محمود کمانی تجارت 400 میلیون پوندی دبنهام را که سالانه حدود 300 میلیون بازدید ایجاد می کند ، فقط 55 میلیون پوند خریداری کردند.

با این حال انتظار نمی رود Boohoo فروشگاه های فیزیکی خرده فروش قرن گذشته را حفظ کند و در نتیجه هزاران شغل از دست بدهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>