سفارشات آنلاین زیبایی با باز شدن خرده فروشی 18٪ کاهش می یابد

سفارشات آنلاین محصولات آرایشی از شش دسته اندازه گیری شده قبل از بازگشایی خرده فروشی ، بدترین عملکرد را داشتند

در هفته ای که خرده فروشی انگلستان درهای خود را دوباره باز کرد ، سفارشات آنلاین زیبایی و زیبایی تقریباً 19٪ کاهش یافت.

داده های جمع آوری شده توسط متخصص تجارت الکترونیکی Salesfire نشان داد كه مصرف كنندگان بیش از هر دسته دیگری كه بین 6 تا 13 آوریل اندازه گیری شده اند ، سفارشات آنلاین محصولات زیبایی را صادر می كنند و این پیش بینی خریداران برای بازگشت دوباره به فروشگاه پس از سه ماه قفل است.

زیبایی در نتایج تجارت الکترونیکی متزلزل تنها نبود. سفارشات مد ، کفش و ورزش همه برای مدت هفت روز پایین بود.

از شش بخش تحت نظارت ، مواد غذایی و آشامیدنی و الکترونیکی تنها گروه هایی بودند که به ترتیب با 8.1٪ و 8.4٪ شاهد افزایش سفارشات آنلاین بودند.

ریچ هیمسورث ، مدیر ارشد Salesfire ، گفت: “مردم پس از مدت طولانی تعطیلی از بازگشت به فروشگاه ها بسیار هیجان زده شده اند و این داده ها از تصاویری که این هفته از صف های طولانی خارج از مغازه ها در شهرها و شهرهای کشور دیده ایم پشتیبانی می کند.”



گزارش های مربوط به صف های طولانی در خارج از برخی خرده فروشان در 12 آوریل منتشر شد ، تاریخ رسمی خرده فروشان غیر ضروری می توانند از مشتریان در فروشگاه استقبال کنند

خریداران در روز به خرده فروشی زیبایی و مد Primark در آمدند. پریمارک یکی از نقاط دائمی صف های طولانی بود که مشتریان برای گرفتن چانه زنی عجله می کردند.

با نداشتن فروشگاه آنلاین ، خرده فروش در سومین قفل انگلیس قادر به تجارت نبوده است.

هیمزورث افزود: “مارك هايي كه بر آجر و ملات خود تمركز مي كنند ، مانند پريمارك و TK Maxx ، لبه خود را حفظ مي كنند ، زيرا تجربه آنها نياز به مراجعه حضور دارد.

“مارک هایی مانند شارلوت تیلبری و شماره 7 Boots خدمات گفتگوی زنده ، مشاوره های مجازی یک به یک و یک سرویس آزمایشی آنلاین را برای تکرار تجربه امتحانی که بسیاری از افراد در حین قفل از دست داده بودند ، معرفی کرده اند ، اما آیا چیزی برای سلامتی و زیبایی می تواند تجربه جسمی را شکست دهد؟ ”

با وجود هجوم اولیه بازگشت به خرده فروشی ، هیمزورث معتقد است که خرید آنلاین بیشتر از خرید در فروشگاه برخی از اقلام روزمره است.

“حجم انتخاب های تحویل از تحویل همان روز تا تحویل روز دیگر به این معنی است که مشتریان می توانند به سرعت محصولات را دریافت کنند در حالی که از ازدحام جمعیت جلوگیری می کنند و در خانه خود راحت نیستند.

“جالب خواهد بود که ببینیم آیا این روندها بازتابی از ناامیدی مصرف کنندگان از قفل و هیجان است که اکنون با کاهش محدودیت ها از بین می روند ، یا اینکه روند ادامه تجارت الکترونیکی در آینده ادامه دارد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>