ساخت بسته زیبایی خود را در قفسه ای بالاتر از بقیه قرار دهید

کات تاورز ، رئیس فرهنگ در آژانس طراحی LOVE. ، توضیح می دهد که چگونه سبک های بسته بندی “همان” را گام برداریم و بهترین روش استفاده از دارایی های اصلی برای سبک بسته بندی در کلاس است.

Glossier یکی از مارک های Kat است که به بهترین شکل فردگرایی را انجام می دهد

برج های کت

فردیت در یک بازار شلوغ زیبایی به سختی به دست می آید. بسیاری از مارک ها از روند بسته بندی سازگار با اخلاق آنها پیروی می کنند ، خواه طراحی شیشه ای به سبک داروخانه باشد ، یا خلاقیت های مینیمالیستی برای عصر ژنرال Zs – اما نتیجه این امر نمی تواند برای خریداران کوتاه باشد و خطر کمبود در این کشور وجود دارد. یک بازار رقابتی فزاینده.

جرات داشتن شجاعت و جسارت می تواند از بسیاری جهات به نتیجه برسد ، و مقررات زیادی برای امکان پذیر کردن آن وجود دارد.

اینجا، برج های کت، رئیس فرهنگ در آژانس طراحی LOVE. ، می گوید تجارت لوازم آرایشی چگونه می توان سبک های بسته بندی “همان” فعلی را کنار گذاشت و بهترین روش ها برای استفاده از دارایی های اصلی ، یک بسته کاملاً برجسته را ارائه می دهند.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>