زیبایی پاک هیچ نشانه ای از کندی ندارد ، زیرا ارزش خرید Beautycounter با 1 میلیارد دلار ارزش دارد

مارک و خرده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی ایالات متحده که اکنون متعلق به گروه کارلایل است ، بیشتر بخاطر The Never List معروف است

Beautycounter ، مارک و خرده فروش زیبایی “تمیز” ایالات متحده ، پس از ادغام با شرکت سرمایه گذاری The Carlyle Group اکنون 1 میلیارد دلار ارزش دارد.

این معامله می گوید که دومین شرکت بزرگ سهام خصوصی در جهان اکثریت سهام برند لوازم آرایشی را به خود اختصاص داده و Beautycounter را برای رشد سریع ، از جمله تقویت مدل کسب و کار همه کانال خود و افزایش آگاهی از نام تجاری ، قرار داده است.

Beautycounter در سال 2013 تاسیس شده است و بیشتر به دلیل “لیست هرگز” شناخته می شود که 1800 ماده اولیه را از فرمولاسیون محصولات خود ممنوع می کند و دولت آمریکا را در مورد قوانین ایمنی محصول لابی می کند.

گرگ رنفرو ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Beautycounter ، گفت: “Beautycounter را با این مأموریت ساده راه اندازی کردم تا محصولات ایمن تری به دست همه برسانم.”

“امروز یک نقطه عطف هیجان انگیز و مهم برای شرکت ما محسوب می شود و من به خاطر همکاری با کارلایل بسیار افتخار می کنم که در تلاش برای دستیابی به آن ماموریت هستیم.

“من مدت هاست که جی و تیم کارلایل را به خاطر تجربه کار با مارک های تجاری تقاطع مربوط به تقاضای مصرف کننده و مصرف کننده تحسین کرده ام و اعتقاد دارم که دیدگاه ترکیبی ما در تسریع Beautycounter به عنوان رهبر زیبایی پاک و در صنعت زیبایی نقش مهمی دارد در کل.”

جی سامسون ، رئیس Global Consumer ، Media & Retail برای گروه کارلایل ، Beautycounter را “پیشگام” در صنعت زیبایی “پاک” توصیف کرد.

وی ادامه داد: “ما فرصتی را می بینیم که از یک تیم با استعداد و بنیانگذار حمایت می کنیم تا مأموریت این برند را برای تغییر زیبایی برای همیشه تقویت کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>