
مراقبت از پوست
مارک و خرده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی ایالات متحده که اکنون متعلق به گروه کارلایل است ، بیشتر بخاطر The Never List معروف است

Beautycounter ، مارک و خرده فروش زیبایی “تمیز” ایالات متحده ، پس از ادغام با شرکت سرمایه گذاری The Carlyle Group اکنون 1 میلیارد دلار ارزش دارد.
این معامله می گوید که دومین شرکت بزرگ سهام خصوصی در جهان اکثریت سهام برند لوازم آرایشی را به خود اختصاص داده و Beautycounter را برای رشد سریع ، از جمله تقویت مدل کسب و کار همه کانال خود و افزایش آگاهی از نام تجاری ، قرار داده است.
Beautycounter در سال 2013 تاسیس شده است و بیشتر به دلیل “لیست هرگز” شناخته می شود که 1800 ماده اولیه را از فرمولاسیون محصولات خود ممنوع می کند و دولت آمریکا را در مورد قوانین ایمنی محصول لابی می کند.
گرگ رنفرو ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Beautycounter ، گفت: “Beautycounter را با این مأموریت ساده راه اندازی کردم تا محصولات ایمن تری به دست همه برسانم.”
“امروز یک نقطه عطف هیجان انگیز و مهم برای شرکت ما محسوب می شود و من به خاطر همکاری با کارلایل بسیار افتخار می کنم که در تلاش برای دستیابی به آن ماموریت هستیم.
“من مدت هاست که جی و تیم کارلایل را به خاطر تجربه کار با مارک های تجاری تقاطع مربوط به تقاضای مصرف کننده و مصرف کننده تحسین کرده ام و اعتقاد دارم که دیدگاه ترکیبی ما در تسریع Beautycounter به عنوان رهبر زیبایی پاک و در صنعت زیبایی نقش مهمی دارد در کل.”
جی سامسون ، رئیس Global Consumer ، Media & Retail برای گروه کارلایل ، Beautycounter را “پیشگام” در صنعت زیبایی “پاک” توصیف کرد.
وی ادامه داد: “ما فرصتی را می بینیم که از یک تیم با استعداد و بنیانگذار حمایت می کنیم تا مأموریت این برند را برای تغییر زیبایی برای همیشه تقویت کنیم.”
Leave a reply