
مواد لازم | بازار یابی
بنیانگذار مارک زیبایی ساکرید از این جنبش دفاع کرد و دسیم را به ادعاهای دروغین مبنی بر بی اعتنایی مارک های “پاک” به علم متهم کرد

نام تجاری پاک “پاک” ساکرید از کمپین طرفدار شیمیایی Deciem انتقاد کرده است ، مارکی که مارک هایی را که فرمول های “تمیز” را نادیده گرفته اند به دانشمندان متهم کرد.
در پاسخ به اخیر تجارت لوازم آرایشی مقاله ، ناتالی الیوت ، بنیانگذار و مبارز ساکرید علیه زیبایی “سمی” گفت. . .
این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).
یا
اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید
Leave a reply