زیبایی قرار است از بازگشت بریتانیایی ها به دفتر خود بهره مند شود

با كاهش محدودیت های دولت در سراسر كشور ، تقاضا برای محصولات آرایشی در حال افزایش است

یک مطالعه جدید نشان داده است که محصولات آرایشی رنگی پس از بازگشت بریتانیایی ها به دفتر کار بازگشت دارند.

به گفته شرکت فناوری خرده فروشی NearSt ، جستجوهای آنلاین برای رژ لب ، به ویژه در سایه های قرمز پررنگ ، بین 1 تا 15 مارس 30 درصد افزایش یافت ، در حالی که تقاضا برای پایه با افزایش 22 درصدی جستجوها افزایش یافت.

با این وجود هایلایترر ، محصول رنگی بود که بیشترین افزایش را در جستجوها با افزایش 266 درصدی در طول مدت دو هفته داشت ، و به دنبال آن خط چشم با 242٪ افزایش و آغازگر با 120٪ افزایش یافت.

NearSt گفت این افزایش به دلیل تغییر دولت در راهنمایی به سمت افرادی است که از خانه کار می کنند.

از 8 مارس ، در حالی که سفارش ماندن در خانه تا 28 مارس برقرار بود ، در صورت عدم توانایی کار منطقی از خانه ، به مصرف کنندگان اجازه داده می شد که خانه خود را برای کار ترک کنند ، و تقاضای مواد آرایشی رنگی را افزایش می دهد.

نیک براکنبری ، بنیانگذار NearSt ، گفت: “همه گیری بسیاری از عادات ما را تکامل داده است ، از نحوه کار ، لباس پوشیدن و خرید.”

“لباس راحتی جای لباس رسمی را گرفت ، دمپایی پاشنه پا را پشت سر گذاشت و با کمترین تعامل در زندگی واقعی ، آرایش بیشتر به پشت کابینت سرویس بهداشتی راه یافت.

“با کشف بسیاری از موارد دست نخورده که روزهای بهتری را دیده اند ، این عکس فوری نشان دهنده یک فعالیت است که شل شدن قفل شروع به کار می کند.”

12 ماه گذشته ثابت شده است که مارک های آرایش با مشتریانی که وقت و پول بیشتری را برای مراقبت از پوست و کارهای مراقبت از خود در طول سفارش در خانه می گذرانند ، سخت است.

علی رغم دوره خشن تجاری برای رنگ ، شرکت زیبایی صد ساله L’Oréal پیش بینی کرد که این گروه پس از موفقیت آمیز بودن واکسن ، دوباره احیا شود و جای خود را به دوره دیگری از “دهه های خروشان 20” بدهد.

مدیر اجرایی معوقه غول زیبایی ، ژان پل آگون پیش بینی کرد که سالهای نزدیک به آینده “جشن آرایش و عطرها” باشد.



خریداران محلی را انتخاب می کنند

به دنبال سستی بیشتر محدودیت ها در 12 آوریل ، و بازگشایی مشاغل غیر ضروری ، یافته های NearSt نشان داد اشتهای مشتریان برای خرید محصولات وضو در خیابان های محلی آنها در حال افزایش است.

خریداران کرم های موزدایی در محل بیش از 400٪ افزایش داشتند ، در حالی که 70٪ بیشتر مشتریان به دنبال تیغ و بیش از 300٪ خرید نوارهای اپیلاسیون بودند.

براكنبري افزود: “همه ما از رونق فروش تجارت الكترونيكي اطلاع داريم ، اما آنچه كه تا حد زيادي از آن غافل شده است ، افزايش حتي بيشتر خريداران اينترنتي براي شكار محصولات در خيابان هاي نزديك است.”

“ما سال گذشته شاهد یک جهش هفت برابری در جستجوی محصولات محلی در مکانهایی مانند Google بودیم ، که در سال 2021 چهار برابر حجم سطح قبل از همه گیری ته نشین شد.

“Google همچنین از افزایش 8،000٪ در جستجو برای” چه کسی استفاده کرده است “گزارش کرده است […] “سال گذشته”

وی افزود: “این رفتار مصرف کننده در حال ظهور در جستجو و کشف محصولات آنلاین برای خرید در فروشگاه های فیزیکی مجاور ، فرصت جدید مهیجی را برای خرده فروشان کوچک و بزرگ فراهم می کند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>