
بازار یابی
تغییر “شدید” برای نام تجاری از Adut Akech ، Priyanka Chopra-Jonas و Valentina Sampaio به عنوان اعضای موسس VC Collective تازه ایجاد شده خود استقبال می کند.

به دنبال جدا شدن از Bath & Body Works برای تبدیل شدن به یک تجارت مستقل زیبایی و مد ، Victoria’s Secret از L Brands تغییر اساسی در هدف تجاری خود را اعلام کرد.
لباس زیر مورد علاقه لباس زیر خیابان های خیابان بالا ، که با نمایش مد لباس باریک و سفیران و سوپر مدل های خود ، اخلاق نام تجاری خود را در یک دستورالعمل متواضعانه تر متمرکز کرده است.
با یک هدف مشترک برای ایجاد تحولات مثبت ، نام تجاری مد و زیبایی هفت زن موفق را انتخاب کرده است تا به عنوان اعضای بنیانگذار VS Collective یا سفیران خود شوند.
این زنان که شامل روزنامه نگاران ، مدل ها ، زنان ورزش حرفه ای ، بازیگران و فعالان هستند ، برای زمینه ها و علایق گوناگون خود انتخاب شده اند و وظیفه دارند برنامه ها و پروژه های جدیدی ایجاد کنند که از اهداف زنان حمایت کند.
اعضای بنیانگذار: آدوت آکچ ، آماندا د کادنت ، آیلین گو ، مگان راپینو ، پالوما السسر ، پریانکا چوپرا-جوناس و والنتینا سامپایو هستند.
هر یک از سفیران در یک سریال پادکست برای ویکتوریا سکرت که به میزبانی پخش کننده کادنت برگزار می شود ، شرکت می کنند که داستان های فردی و دیدگاه های آنها در مورد جهان را بیان می کند.
ویکتوریا سکرت فراتر از چهره جدید خود ، صندوق جهانی سرطان زنان VS را با شریک غیرانتفاعی Pelotonia راه اندازی می کند که از سال 2008 به عنوان دو روزه دوچرخه سواری در اوهایو ، ایالات متحده آغاز شد تا بودجه لازم را برای تحقیقات سرطان جمع کند .
به عنوان بخشی از ابتکار عمل ، مارک در طول ماه آگاهی از سرطان پستان در ماه اکتبر با طراح استلا مک کارتنی همکاری خواهد کرد.
مارتین واترز ، مدیر اجرایی تازه تأسیس ویکتوریا سکرت ، گفت: “در ویکتوریا سکرت ، ما در یک سفر باورنکردنی هستیم تا به عنوان مدافع برجسته زنان در جهان شناخته شویم.”
“این یک تغییر چشمگیر برای مارک ما است ، و یک تغییر است که ما از هسته اصلی خود پذیرفته ایم.”
در همین حال ، مارتا پیس ، مسئول بازاریابی این برند ، افزود که این مجموعه روابط عمیق تری با زنان در سراسر جهان ایجاد خواهد کرد.
وی گفت: “از طریق مجموعه ای از همکاری ها ، مشارکت های تجاری و ابتکارات مرتبط با علت ، ما در حال ایجاد ابعاد جدیدی به تجربه نام تجاری خود هستیم.”
“در ازدواج با انرژی ، خلاقیت و دیدگاه های شرکای جدید خود با شبکه و مقیاس خود ، می توانیم نحوه ارتباط و نمایش زنان را تغییر دهیم.”
Leave a reply