دیجیتالی شدن کنترل کیفیت: زیبایی چگونه می تواند سودمند باشد؟

دکتر ایان ایستوود بررسی می کند که چگونه جدیدترین فن آوری های تشخیص نوری و حسگر زیستی به تولیدکنندگان و مارک های جهانی مانند Wella برای محافظت از کیفیت تولید کمک می کنند.

در بخش های آرایشی و زیبایی از نظر کیفیت ، اطمینان از اینکه محصولات به طور مداوم نتایج مورد نیاز مصرف کنندگان را در طول زمان ارائه می دهند ، ضروری است.

برای دستیابی مطمئن به این هدف ، روشهای کنترل کیفی عینی و کمی (QC) که نتایج را تضمین می کنند و تجزیه و تحلیل بیشتر را امکان پذیر می کنند ، مورد نیاز است. با این وجود اغلب اوقات فرآیندهای تولیدکننده به آزمایشهای سنتی “آنالوگ” و دانش ذهنی متکی هستند که اگرچه کاملاً شناخته شده و نسبتاً کارآمد هستند ، اما دسترسی به ردیابی حسابرسی را آسان نمی کنند و یا حتی لزوماً نتایج را تضمین می کنند.

س forال بسیاری از تولیدکنندگان این است که چگونه یک روش کنترل کیفیت موثر و عینی را در فرایندهای خود ادغام کنند که به خودی خود تأخیر در تولید ایجاد نمی کند و نیازی به گرفتن حجم زیادی از داده ها نیست.

برای مارک هایی که از تأمین کنندگان تولید قرارداد استفاده می کنند و یا مارک های خود را مجوز می دهند ، عامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند برای اطمینان از کیفیت محصول خود به دیگران اعتماد کند و بتواند از شرکت های شریک زندگی خود پاسخگو باشد.

در اینجاست که فناوری و دیجیتالی سازی نقش تحول آفرینی دارند – کمک به ارائه راه حل های تشخیص دیجیتال برای طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و پر کردن شکاف های مهم در ایمنی مصرف کننده با ایجاد راه حل هایی در سطح پزشکی قانونی ، سریع تر ، مقرون به صرفه تر و استفاده از آنها آسان تر است. .

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>