در حالی که طرفداران پس از مستند #FreeBritney حمایت خود را نشان می دهند ، فروش عطر و بوی Britney Spears اوج می گیرد

فروش مجموعه عطرهای متعلق به Revlon این ستاره ، از جمله Fantasy ، Curious و Believe ، 155٪ افزایش یافت ، زیرا مستند Framing Britney Spears جنجالی از عناوین جدید و حمایت از خواننده را ایجاد کرد.

پس از انتشار مستند جنجالی جدید ، بریتنی اسپیرز ، نماد پاپ ، شاهد افزایش چشمگیر فروش عطرهای خود بوده است قاب بندی بریتنی اسپیرز.

نمایش برتر در 5 فوریه ، نیویورک تایمز این مستند بینش جدیدی از محبوبیت ستاره را ارائه می دهد – که باعث شد او از طریق بازدیدهایی مانند … عزیزم یک بار دیگر، اوه! من دوباره این کار را کردم و سمی در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 – قبل از اینکه در سال 2008 تحت دنباله ای از جنجال ها و موضوعات بهداشت روان که به خوبی تبلیغ شده بود تحت محافظه کاری پدرش جیمی اسپیرز قرار گرفت.

ده سال بعد ، این مستند چراغی را به جنبش #FreeBritney می اندازد که در سال 2019 توسط طرفداران شروع شد ، و تلاش می کند اسپیرز را از محافظه کاری پدرش آزاد کند و از آن زمان موج جدیدی از حمایت را به دست آورد.

و به نظر می رسد بسیاری از طرفداران تصمیم گرفته اند تا از طریق رایحه همبستگی خود را نشان دهند ، زیرا فروش طیف عطر Spears که با همکاری الیزابت آردن متعلق به Revlon ایجاد شده است ، با افزایش 155 درصدی سالانه بیش از دو برابر شده است به خرده فروش آنلاین Fragrance Direct.

میا گاردنر ، متخصص عطر و نویسنده وبلاگ Fragrance Direct ، در این باره اظهار داشت: “قطعاً در این ماه به عطرهای بریتنی اسپیرز علاقه داشتیم ، با فروش پنج رایحه خوش عطر و بوی او.

“رایحه های مجموعه Fantasy از جمله پرفروش ترین های ما بوده اند که در مقایسه با فوریه 2019 افزایش 335 درصدی را تجربه کرده اند.”

عطر Fantasy که در اصل در سال 2005 به بازار عرضه شد ، به عنوان “یک معجون عاشقانه جادویی از وسوسه شیرین توصیف می شود که اثری جذاب از احساسات را در آغوش می کشد” ، و حاوی نت های بالایی کیوی ، لیسی قرمز و بنه است. نت های میانی شکلات سفید ، کاپ کیک ، ارکیده و یاسمن ؛ و پایه ای از مشک ، نت های چوبی و ریشه گیاه اوریس.

پس از آن رایحه های خواهر Midnight Fantasy ، Hidden Fantasy و Circus Fantasy به عنوان پرفروش ترین های کنونی این برند ارائه می شوند.

در همین حال ، گاردنر افزود: “ما همچنین شاهد افزایش 48 درصدی فروش عطر Believe هستیم که می تواند نشانه آن باشد که طرفداران پس از تماشای مستند جدید حمایت خود را از بریتنی نشان می دهند.”

علیرغم کاهش محبوبیت عطرهای مشهور در سالهای اخیر ، به نظر می رسد که آنها در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب برای طرفداران حمایت خود از حمایت ستاره ها در عناوین خبری هستند.

در اوایل این ماه ، مشخص شد که فروش از جنس و شهر در پی اعلام احیای محبوب سایت کمدی ایالات متحده ، عطر عاشقانه ستاره سارا جسیکا پارکر به طور مشابه افزایش یافته است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>