درو باریمور از طرفدار زیبایی به مدیر خلاقیت گارنیر ارتقا یافت

این مالک پس از انتشار عکسی از محصولات خود در شبکه های اجتماعی ، به عنوان سفیر صاحب نام صاحب گل زیبایی شد

L’Oréal’s Garnier درو باریمور بازیگر و صاحب زیبایی را به عنوان جدیدترین سفیر این برند و اولین مدیر خلاق مشهور منصوب کرده است.

در نقش جدید خود ، بنیانگذار نام تجاری لوازم آرایشی Flower Beauty در کمپین ویدیویی مجموعه جدید گارنیر Whole Blends Sulfate-Remedy Honey Treasures شرکت گارنیر ظاهر شده است.

باریمور این اعلامیه را با 13.8 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام بهمراه پیش نمایش سریعی از کمپین تلویزیونی که در آن لباس زنبور عسل پوشیده است ، به اشتراک گذاشت.

او نوشت: “من منتظر بودم تا همه اخبار مهم را به شما بگویم و اکنون سرانجام می توانم این وزوز را به اشتراک بگذارم.

“من عاشق استفاده از محصولات Whole Blends بر روی موهایم هستم و اکنون این فرصت را پیدا کرده ام که بخشی از معروف #Garnier باشم.”

سفر باریمور با گارنیر از آنجا آغاز شد که ستاره عکسی با شامپو و نرم کننده Whole Blends Legendary Olive با نام تجاری در اینستاگرام خود منتشر کرد ، که برای دخترش خریداری کرد و مورد تأیید قرار نگرفت.

او گفت مردم “وقتی این پست ها را انجام می دهم ، هیچ کس از من درخواست نمی کند یا به من پول نمی دهد ، آنها کاملاً ناخواسته هستند.

“من فقط دوست دارم محصولی را به اشتراک بگذارم که زندگی من را بهتر و توانمندتر می کند. اگر من می توانم برای کار اصلی خود شریک شخصی باشم ، این واقعاً باعث خوشحالی من می شود. “

در نقش مدیر خلاقیت ، باریمور افزود: “درگیر شدن در روند خلاقیت قدرت بیشتری دارد ، زیرا شما فقط ظاهر نمی شوید و لبخند نمی زنید.”

خط زیبایی ارزان قیمت جدید گارنیر دارای یک شامپو ، نرم کننده و درمان موی مرخصی است (هرکدام 8.49 دلار آمریکا).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>