
لوازم آرایشی رنگی | خرده فروشی
touchpoint تولید شده توسط رایانه ، دنیای مجازی را در پشت جدیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی این برند باز می کند

در پشت انبوه راه اندازی خرده فروشی های مجازی ، Clinique نسخه جدید خود از دنیای خرید دیجیتال را با متورس جدید Skin School x Clinique Laboratories ارائه داده است.
این فضای رایانه ای که به عنوان یک نقطه لمسی “جامع” توصیف می شود ، میزبان فیلمهایی از متخصصان کلینیک ، کلاسهای مجازی پوست است و بازدید کنندگان را در پشت صحنه محصولات زیبایی کلینیک می برد.
از نظر کشف محصول ، “سفر تجربی” درهای مجازی را به دنیای بنیاد جدید سرمی بالینی حتی بهتر Clinique باز می کند.

در اینجا ، مشتریان می توانند به سه اتاق که فناوری ، مواد تشکیل دهنده و سایه های sku را برجسته می کنند ، دسترسی پیدا کنند و در راس تجربه با واقعیت افزوده و هوش مصنوعی درگیر شوند.
کلینیک در بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با تجارت لوازم آرایشی.
بنیاد جدید کلینیک در آمریکای شمالی در دسترس مشتریان است و انتظار می رود در اواخر سال جاری در انگلستان و سایر بازارها راه اندازی شود.
آماده شدن برای “phygital”

تحلیل و بررسی:
توسط بکی برگ
خبرنگار ارشد اخبار و رسانه های اجتماعی
از زمانی که همه گیر Covid-19 فروشگاه های زیبایی را به فروش نمی رساند ، تجارب خرید دیجیتال در حال افزایش است.
و در صنعتی که نقاط لمسی فیزیکی بسیار مهم هستند ، بهترین مورد بعدی برای مارک ها تجربه “phygital” است.
BareMinerals “ویلا مجازی” خود را با هایلی بیبر معرفی کرد ، Fenty Skin ریحانا یک مهمانی خانه مجازی را برگزار کرد ، در حالی که دیگران تمرکز خود را بر روی بالا بردن مشاوره های ویدیویی مجازی و چت آنلاین گذاشته اند.
اما آیا آنها اینجا هستند تا بمانند؟
این تجارب جدید دیجیتالی نوید می دهد که با استفاده از محتوای متناسب ، ویدیوها و هوش مصنوعی ، مصرف کننده را بهتر آگاه سازد – و این چیزی بیش از حد متوسط فروشگاه فروشگاهی است که می تواند به مشتریانش پرتاب کند.
و با داشتن اطلاعات آنلاین و پرورش جمعیت “طرفداران تابستان” ، این فضاهای دیجیتالی جدید می تواند خار دیگری برای آجر و ملات باشد.
Leave a reply