درون متاورس زیبایی دیجیتال کلینیک

touchpoint تولید شده توسط رایانه ، دنیای مجازی را در پشت جدیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی این برند باز می کند

در پشت انبوه راه اندازی خرده فروشی های مجازی ، Clinique نسخه جدید خود از دنیای خرید دیجیتال را با متورس جدید Skin School x Clinique Laboratories ارائه داده است.

این فضای رایانه ای که به عنوان یک نقطه لمسی “جامع” توصیف می شود ، میزبان فیلمهایی از متخصصان کلینیک ، کلاسهای مجازی پوست است و بازدید کنندگان را در پشت صحنه محصولات زیبایی کلینیک می برد.

از نظر کشف محصول ، “سفر تجربی” درهای مجازی را به دنیای بنیاد جدید سرمی بالینی حتی بهتر Clinique باز می کند.

در اینجا ، مشتریان می توانند به سه اتاق که فناوری ، مواد تشکیل دهنده و سایه های sku را برجسته می کنند ، دسترسی پیدا کنند و در راس تجربه با واقعیت افزوده و هوش مصنوعی درگیر شوند.

کلینیک در بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با تجارت لوازم آرایشی.

بنیاد جدید کلینیک در آمریکای شمالی در دسترس مشتریان است و انتظار می رود در اواخر سال جاری در انگلستان و سایر بازارها راه اندازی شود.


آماده شدن برای “phygital”

تحلیل و بررسی:
توسط بکی برگ
خبرنگار ارشد اخبار و رسانه های اجتماعی

از زمانی که همه گیر Covid-19 فروشگاه های زیبایی را به فروش نمی رساند ، تجارب خرید دیجیتال در حال افزایش است.

و در صنعتی که نقاط لمسی فیزیکی بسیار مهم هستند ، بهترین مورد بعدی برای مارک ها تجربه “phygital” است.

BareMinerals “ویلا مجازی” خود را با هایلی بیبر معرفی کرد ، Fenty Skin ریحانا یک مهمانی خانه مجازی را برگزار کرد ، در حالی که دیگران تمرکز خود را بر روی بالا بردن مشاوره های ویدیویی مجازی و چت آنلاین گذاشته اند.

اما آیا آنها اینجا هستند تا بمانند؟

این تجارب جدید دیجیتالی نوید می دهد که با استفاده از محتوای متناسب ، ویدیوها و هوش مصنوعی ، مصرف کننده را بهتر آگاه سازد – و این چیزی بیش از حد متوسط ​​فروشگاه فروشگاهی است که می تواند به مشتریانش پرتاب کند.

و با داشتن اطلاعات آنلاین و پرورش جمعیت “طرفداران تابستان” ، این فضاهای دیجیتالی جدید می تواند خار دیگری برای آجر و ملات باشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>