دادگاه اتحادیه اروپا درخواست شانل برای پرتاب آرم هواوی را رد کرد

غول زیبایی و مد در یک دادگاه با شرکت فناوری چینی بر سر طراحی لوگوی خود شکست خورده است

خانه مجلل زیبایی و مد Chanel در یک دادگاه سه ساله دادگاه اروپا با غول فناوری چینی Huawei بر سر آرم تاریخی خود شکست خورده است.

قضات طرف شرکت ارتباطات راه دور بودند که برای علامت تجاری اتحادیه اروپا اقدام کرده بود ، اما به دلیل شباهت در طراحی مارک ها با مخالفت خانه معروف مد روبرو شد.

دادگاه عمومی لوکزامبورگ هفته گذشته حکم داد که این علائم “از برخی شباهت ها برخوردار هستند اما تفاوت های بصری آنها قابل توجه است”

در سال 2017 ، Chanel اعلامیه اعتراض به ثبت نام Huawei با این دلیل که بیش از حد شبیه به برچسب خود است که برای لوازم آرایشی ، عطر و پوشاک آن استفاده می شود ، ثبت کرد.

آرم مارک تجاری Huawei برای ثبت دو حرف “u” را به صورت عمودی قرار داده است ، در حالی که Chanel شامل دو منحنی شبیه “c” است که به صورت افقی قرار دارند.

در پایان سال 2019 ، Chanel درخواست خود را از طریق دادگاه رد کرده بود ، ادعا می کرد Huawei شبیه Chanel نیست و سردرگمی بین دو علامت بعید است.

با این حال ، شانل عقب ننشست و با درخواست تجدیدنظر در جهت رد دعوی ، که در نتیجه آن را از دست داد ، تصمیم را دنبال کرد.

دادگاه قضات گفت: “مارک های Chanel دارای منحنی های گردتر ، خطوط ضخیم تر و جهت گیری افقی است ، در حالی که جهت مارک Huawei عمودی است.”

“در نتیجه ، دادگاه عمومی به این نتیجه رسید که علائم متفاوت است.”

تجارت لوازم آرایشی برای اظهار نظر به شانل رسیده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>