خواهران هدی بیوتی با آخرین سرمایه گذاری روی زیبایی حرفه ای شرط می بندند

هدی و مونا کتان سبد سرمایه گذاری HB خود را برای تأمین بودجه پلت فرم رزرو آنلاین Fresha گسترش داده اند

فرشا ، بستر رزرو سالن و سلامتی انگلیس ، 100 میلیون دلار بودجه از سری C را اعلام کرده است.

با هدایت شرکت سهامداری General Atlantic – که AirBnB ، Facebook و Snap را در کارنامه خود دارد – Huda و Mona Kattan ، بنیانگذاران Huda Beauty و HB Investments برای تبدیل شدن به شریک استراتژیک Fresha ، شامل این دور مالی هستند.

از دیگر شرکای برجسته می توان به Target Global ، Michael Zeisser از FMZ Ventures ، رئیس سابق سرمایه گذاری در گروه Alibaba و Jonathan Green از Lugard Road Capital اشاره کرد.

طبق گفته فرشا ، آخرین سرمایه گذاری به این شرکت اجازه می دهد تا جامعه جهانی خود را در زمینه سالن های شریک و آبگرم گسترش دهد ، مقیاس توسعه محصول را بخشد ، رزروهای بازار را تعمیق بخشد و M&A استراتژیک را دنبال کند.

“از روزی که Fresha را تأسیس کردیم ، تمرکز اصلی ما ارائه راه حلی بوده است که مشتریان ما را خوشحال کند. این انگیزه همچنان به توسعه ویژگی ها و چشم انداز بلند مدت ما منجر می شود. رشد سریعی که مشاهده می کنیم به داشتن مشتریانی خوشحال برمی گردد. ویلیام زکیری بنیانگذار و مدیرعامل فرشا گفت:

“همه گیری Covid-19 سرعت انتقال به سراسر جهان به رزرو آنلاین و پرداخت کارت یکپارچه را تسریع کرده است ، که اکنون برای اداره هر سالن یا مرکز آبگرم مدرن ضروری است.”

هدی کتان گفت که او “تأثیر مثبت Fresha برای کارآفرینان زیبایی را از نزدیک دیده است”.

وی ادامه داد: این شرکت نیرویی برای همیشه در جامعه رو به رشد متخصصان زیبایی در سراسر جهان است ، که به طور فزاینده ای رویکرد خود اشتغالی را در پیش می گیرند.

“با در دسترس قرار دادن نرم افزارهای برتر تجاری بدون هیچ گونه هزینه اشتراک ، Fresha به شما اجازه می دهد تا حرفه ای ها بر روی آنچه بهتر انجام می دهند – تجربیات عالی برای مشتریان خود” متمرکز شوند. “

ابتدا در سال 2015 با نام Shedul تاسیس شد ، Fresha در سال 2020 تغییر نام داد.

دفتر مرکزی شرکت فرشا در لندن دارای 50،000 مکان شریک در بیش از 120 کشور جهان است و گفته می شود که تاکنون رزروهای حرفه ای زیبایی به ارزش 12 میلیارد دلار را پردازش کرده است.

نیک میلر ، بنیانگذار و رئیس محصولات فرشا ، اضافه کرد: “بیش از هر زمان دیگر ، مشاغل زیبایی و سلامتی با استفاده از ابزارهایی برای تسهیل پرداخت آنلاین ، رزروهای سلف سرویس و ابتکارات بازاریابی خودکار ، رشد فروش را ترجیح می دهند. فن آوری فرشا رزروهای قرار را بهینه می کند. با در دسترس بودن آنلاین در زمان واقعی و کشف محلی را تقویت می کند ، و به سالن های شریک کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>