خماری میگرنی چیست؟ | بدن و ذهن

“در مرحله postdrome ، کسی ممکن است گزارش کند که احساس نمی کند مثل خودش است. این مرحله ممکن است با مشکل در تمرکز ، توجه ، انگیزه و خستگی همراه باشد. “

داشتن میگرن لزوماً به این معنی نیست که شما پس پس انداز خواهید داشت. یک مطالعه 2006 منتشر شده در سفالاژی دریافت که از 827 شرکت کننده در مطالعه میگرن حاد ، 68 درصد علائم پس از رانش را گزارش کردند. شرکت کنندگان زن در این مطالعه به احتمال زیاد دچار پس دندانی بودند و شایعترین علائم آن خستگی و سردرد کم درجه بود.

درمان خماری میگرن چگونه است؟

برای کسانی که به طور معمول از پس میگرن میگرن رنج می برند ، ممکن است آسان تر باشد که با درمان حمله میگرن خود ، در حالی که اتفاق می افتد ، آنها را ترجیح داد. البته این همیشه ممکن نیست. نیومن می گوید: “ممکن است پستدروم کاهش یابد یا از بین برود وقتی حمله میگرن به درستی درمان شود.” “داروهای حاد مخصوص میگرن ، درد سر و علائم مربوط به آن را درمان می کنند. اگر این داروها در اوایل حمله مصرف شوند ، می توانند از بروز علائم پس از رانندگی برای بسیاری از افراد جلوگیری یا کاهش دهند. “

گزینه های درمان متفاوت خواهد بود و در صورت داشتن میگرن مکرر ، باید در مورد یک برنامه درمانی طولانی مدت با پزشک صحبت کنید. به طور کلی ، مسکن های بدون نسخه (مانند ایبوپروفن و آسپرین) یا تریپتان های دارای تجویز نسخه می توانند درد میگرن را کاهش دهند یا کسل کنند ، در حالی که طبق کلینیک مایو ممکن است داروهای ضد تهوع برای کنترل علائم ناراحتی گوارشی تجویز شود.

اگر دچار پس از فروش میگرن هستید ، با خود آرام باشید. بنیاد میگرن آمریکا (AMF) توصیه می کند استراحت بیشتری داشته باشید ، بدن را هیدراته نگه دارید و فعالیت های سبک مانند کشش انجام دهید. AMF همچنین خاطرنشان می کند که پس از حمله شدید میگرن ممکن است (به طور قابل فهم) مشتاق باشید که فعالیت عادی خود را از سر بگیرید ، اما نادیده گرفتن علائم پس از مصرف دارو ممکن است خطر ابتلا به یک حمله میگرن کامل دیگر را افزایش دهد.

برای جلوگیری از پسرخاست در آینده ، بر پیشگیری از میگرن تمرکز کنید. نیومن تغییر در سبک زندگی مانند حفظ برنامه منظم خواب (از جمله در آخر هفته ها) ، جلوگیری از عوامل میگرنی در رژیم غذایی ، حداقل سه روز ورزش در هفته و نوشیدن حداقل پنج لیوان آب در روز را به عنوان اساسی برای کاهش میزان میگرن عنوان می کند. وی همچنین بر اهمیت کاهش استرس تأکید می کند. او می گوید: “حداقل 30 تا 60 دقیقه در روز برای خود وقت بگذارید ، این زمان برای فشرده سازی است.”

اگر شما هرگز به طور رسمی میگرن تشخیص نداده اید اما علائمی را تجربه کرده اید ، ممکن است نشانه این باشد که زمان مراجعه به پزشک خود است. بوسه می گوید: “اگر سردرد متوسط ​​یا شدیدی دارید که عملکرد آن را دشوار می کند و با حساسیت به نور و / یا صدا و احساس حالت تهوع همراه است ، ممکن است دچار میگرن شوید.” “برای به دست آوردن یک تشخیص دقیق و یک برنامه درمانی شخصی ، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد آنچه تجربه می کنید صحبت کنید.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>