خرید جدید نشان می دهد خرید زیبایی باعث خوشحالی بیشتر مشتریان می شود

تحقیقات نشان داده است که خرید پالت سایه چشم می تواند 62٪ روحیه مشتری را بهبود بخشد

خریداران زیبایی دلیل دیگری برای خرید آنلاین محصولات مورد علاقه خود پیدا کرده اند ، پس از یک مطالعه نشان داد که خرید محصولات زیبایی نه تنها به ظاهر خوب مصرف کنندگان کمک می کند بلکه باعث می شود احساس خوبی نیز داشته باشند.

از شرکت کنندگان در این مطالعه که توسط money.co.uk انجام شده است ، خواسته شد تا پس از خرید آنلاین ، یک تنوع از آزمون مقیاس شدت خلق و خوی کوتاه (BMIS) را تکمیل کرده و شدت ده احساس مختلف را ثبت کنند.

به شدت هر احساس نمره ای بر اساس مثبت بودن ، با حداکثر امتیاز 500 امتیاز برای هر مورد اختصاص داده شد.

طبق نتایج ، خرید یک پالت سایه چشم احساسات مثبت خریداران را 62 درصد افزایش می دهد ، در حالی که یک شمع معطر 61 درصد روحیه خریداران را افزایش می دهد.

کالایی که بالاترین امتیاز را برای بهبود وضعیت خریداران دارد ، یک گیاه خانگی با 67٪ است و پس از آن کنسول بازی با 66٪ و یک جفت مربی با 64٪ قرار دارد.

مشاور بهداشت و روانشناسی لی چمبرز گفت: “خرید آنلاین این توانایی را دارد که ما را از طریق چندین مکانیزم مختلف خوشحال کند.”

“اولاً ، حتی در دنیای فراوان ، ما هنوز از نظر تکاملی طراحی شده ایم تا کمبود را در نظر بگیریم. به همین دلیل ، دستیابی به کالاهای جدید ، به ویژه در صورت تخفیف یا محدودیت ، باعث خوشحالی ما می شود ، احساسی که یک نیاز را برآورده کرده ایم و به طور بالقوه می توانیم از تهدید آینده جلوگیری کنیم. ”

در همین حال ، کاترین هیللی ، کارشناس money.co.uk ، گفت: افرادی که لذت می برند و در حال حاضر قادر به رزرو تعطیلات نیستند ، می توانند در خرید آنلاین خود راحت باشند.

وی گفت: “تحقیقات ما نشان می دهد که چگونه خریدهای کوچک می توانند احساسات مشتریان را به روشی مثبت افزایش دهند ، چیزی که همه ما پس از 12 ماه گذشته به آن نیاز داریم.

“با افزایش 63 درصدی احساسات مثبت در بین ده خرید برتر ، به نظر می رسد که خرید آنلاین اقلامی مانند گیاهان خانگی ، مربیان و شمع ها در حال حاضر لذت بیشتری نسبت به رزرو تعطیلات ، که همراه با بسیاری از عدم اطمینان اضافه شده است. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>