خریداران زیبایی در تلاشند تا با آرایش به دلیل محدودیت ، آزمایش های آزمایشی انجام دهند

بنیاد به عنوان محصولی مورد علاقه خریداران قرار گرفت که به دلیل تخفیف محدودیت ها بیشتر از آن هیجان زده اند

بیش از نیمی از مصرف کنندگان قصد دارند با آرایش خود پس از قفل کردن ، تجربه بیشتری داشته باشند ، تجارت لوازم آرایشی پیدا کرده است.

در یک نظرسنجی جدید ، با مشارکت کلوپ زیبایی شما ، پاسخ دهندگان اعتراف کردند که به دنبال کاهش محدودیت های Covid-19 در این ماه ، تمایل بیشتری به استفاده از محصولات آرایشی که قبلاً امتحان نکرده اند ، وجود دارد.

حدود 70٪ موافقت کردند که در محصولات ارایش خود جلب توجه بیشتری نشان دهند ، در حالی که 55٪ اظهار داشتند که استفاده از آرایش در بیشتر مواقع راهی برای آزمایش بیشتر آنها خواهد بود.

تقریباً نیمی از آنها (49.2٪) اعتراف کردند که دوست دارند بافت محصول جدید را امتحان کنند و 40٪ گفتند که با رنگهای روشن تر می شوند.

مورد علاقه بنیاد

بنیاد همچنین به عنوان آرزوترین محصول آرایش برای پوشیدن ظهور کرده است زیرا آزادی خریداران دیگر محدود نشده است.

در همین حال ، رژ لب دومین کالایی بود که مشتریان هنگام استفاده از محدودیت بسیار هیجان زده می شوند و به ترتیب ریمل مژه و سایه چشم به ترتیب 17.2٪ و 11.3٪ از آن استفاده می کنند.

گروه آرایش از زمان شیوع همه گیر رنج می برد ، به طوری که بیشتر مصرف کنندگان کیف های زیبایی خود را به نفع محصولات مراقبت از پوست و خود قفسه بندی می کنند.

بیش از 80٪ پاسخ دهندگان گفتند که در طی قفل سه ماه گذشته آرایش کمتری داشته اند.

به گفته گروه NPD ، با افزایش 229٪ فروش لوازم آرایشی رنگی لوکس در دو هفته اول پس از 12 آوریل ، محصولات آرایش مجدداً تلاش می کنند.

گروه تحقیقاتی دریافت از 11 تا 24 آوریل ، فروش مرطوب کننده های رنگی 267 درصد افزایش داشت ، در حالی که بنیادها 253 درصد افزایش داشتند و فروش برنز بیش از 170 درصد بود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>