جذابیت با فروشگاه زیبایی نیویورک به خرده فروشی می رسد

گفته می شود مجله مصرف کننده محصولات برجسته مجله و جوایز مارک را به نمایش می گذارد

جذابیت، مجله مصرف کننده زیبایی ایالات متحده ، با فروشگاهی که “مجموعه ای از بهترین محصولات زیبایی جهان را به هدایت سرمقاله ارائه می دهد” به خرده فروشی پرداخته است.

نمایندگی فروش شهر نیویورک بیش از 280 محصول آرایش ، مراقبت از مو و مراقبت از پوست از بیش از 150 مارک تجاری که قبلا در این براق عرضه می شده اند ، ذخیره می کند.

میشل لی ، جذابیت مدیر تحریریه ، گفت: “این فضا فرصتی فوق العاده برای برجسته کردن مارک های مورد علاقه Allure فراهم می کند و به خریداران این فرصت را می دهد تا انتخاب ویراستاران ما ، از جمله برندگان بهترین جایزه زیبایی را همه در یک مکان تجربه کنند.”

مجله متعلق به Condé Nast آخرین محصولی است که به دنبال بازاریابی تجربی از طرف ناشر است زرق و برقجشنواره زیبایی و سیم دارکنفرانس ها.

مجله رقبا ماری کلر برای اولین بار در سال 2010 با آجر و ملات آزمایش کرد.

مارکوس گریندل ، مدیر عامل صدور مجوز جهانی مارک تجاری برای کاند نست ، افزود: “همانطور که مصرف کنندگان شروع به بازگشت به خرید در فروشگاه می کنند ، نوآوری برای برندها برای کاهش سر و صدا بسیار مهم است.

“فروشگاه Allure در حال تجسم مجدد خرده فروشی با رویکردی کاملاً جدید به زیبایی است ، صدای تحریریه قابل اعتماد و تخصص بی نظیر خود را برای ایجاد اولین تجربه خرید همه جانبه 360 درجه در نوع خود ایجاد می کند.

“فروشگاه نشان می دهد که با گسترش IP نمادین Allure به یک فضای خرده فروشی فیزیکی ، چقدر می توانیم مارک های قدرتمند خود را انعطاف دهیم.”

Allure Store خدمات آزمایشی واقعیت افزوده (AR) ، کدهای QR را برای هدایت محتوای چندرسانه ای و رویدادهای میزبانی شده توسط تیم تحریریه ارائه می دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>