جان لوئیس به دلیل هزینه های ‘مضحک’ مورد انتقاد مارک ها قرار گرفت

فروشگاه های بزرگ شارون وایت به دلیل اتهامات “مضحک” خود فرا خوانده شده است ، زیرا مارک ها به دنبال لیست های دیگر هستند

جان لوئیس با مارک های خود در آب داغ است که ادعا می شود هزینه های فوق العاده و کمیسیون ها را می گیرد.

گفته می شود فروشگاه های زنجیره ای فروشگاهی که مدل آنها با تهدید سایت های ارزان قیمت آنلاین روبرو شده است ، مارک های 50٪ از هر فروش را در کمیسیون ها و هزینه ها در اختیار دارند. زمان.

گفته می شود که مدیر اجرایی یک مارک مد هنگامی که جان لوئیس سعی در افزایش قیمت های “مضحک” داشت ، “مبهم” شد.

گفته می شود که یکی دیگر از برندهای مد از منطقه کورن وال انگلستان ، Seasalt ، با استناد به “دلایل استراتژیک” رابطه خود را با جان لوئیس قطع کرده و گفته است که این همکاری در همکاری با رقبا Marks & Spencer و Next متمرکز خواهد بود.

پیش از Covid ، جان لوئیس پیش از این با معرفی یک شارژ اضافی 1.50 پوندی برای هر محصول سفارش داده شده بصورت آنلاین و همان هزینه برای هر بازگشت ، مارک های خود را جنجالی کرده بود.

جان لوئیس گفت که به دلیل “حساسیت تجاری” هزینه های تأمین کننده خود را فاش نمی کند ، اما تأیید کرد که شرکت مشاور مدیریت Alix Partners را برای بررسی بازاریابی ، فضای خرید و هزینه های خود استخدام کرده است.

سخنگوی گفت: “ما روابط قابل اعتماد و عادلانه ای ایجاد می کنیم که به نفع جان لوئیس و تأمین کنندگان ما باشد.” تجارت لوازم آرایشی.

“در شش ماه گذشته ، ما 90 مارک تجاری جدید معرفی کرده ایم ، که نشان می دهد ما یک شریک جذاب برای تامین کنندگان خود هستیم.”

کالای اصلی که توسط شارون وایت اداره می شود ، همچنین انتظار می رود که پیشنهادات زیبایی خود را در سراسر سال 2021 گسترش دهد.

در ماه فوریه ، به دنبال مشارکت با It ​​Cosmetics ، این شرکت متعلق به کارمندان گفت که این موارد در طول سال آشکار خواهد شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>