توییت های elf با عرض پوزش برای تنوع ناشی از تنوع

سه هفته پس از راه اندازی اولیه ، سرانجام نام تجاری زیبایی با قیمت مناسب پاسخ فریاد طرفداران را برای ترکیب تأثیرگذار فقط سفید نشان داد

Loserfruit یا LuFu از جمله گیمرهایی بود که کانال مارک elf را باز کرد

elf Cosmetics پس از درخواست عذرخواهی توییتر از مصرف کنندگانی که پس از آنکه هیچ تأثیرگذار مشکی را در راه اندازی Twitch خود گنجانده بود ، با واکنش بیشتری مواجه شد.

مارک داروسازی ارزان قیمت اولین بازیکن زیبایی بود که ماه گذشته کانال خود را از طریق سایت بازی راه اندازی کرد ، با تمرکز بر “Game-Up” ، ترکیبی از بازی و آرایش با جریان هایی که به گفته آن “شامل” و “زن قهرمان است” توانمند سازی “.

با این حال ، طرفداران خیلی زود متوجه عدم تنوع در میان سازندگان محتوای آن شدند ، یکی از آنها LuFu ، ستاره بازی Twitch و شریک مارک جن بود.

عذرخواهی ، که سه هفته پس از راه اندازی اولیه Twitch مارک تجاری صادر شد ، اما فقط به این نتایج دامن زد.

پس از راه اندازی در 9 مه ، طرفداران بلافاصله به توییتر رفتند تا خشم خود را از اشتباه این مارک ابراز کنند.


elf تلاش کرده بود تا با ارسال توییت های بیشتری در طول ماه مه ، هدف خود را “به نمایندگی از جامعه متنوعی از گیمرها و سازندگان” ، و اینکه به دنبال سازندگان بیشتر و بازیکنان آرایش برای پیوستن به تیم است ، تلاش کند تا نظارت خود را اصلاح کند.

اما در حالی که برخی از مصرف کنندگان از این پاسخ استقبال کردند ، دیگران مماشات نکردند. یکی نوشت:

یکی از خالقین محتوای سیاه ،MiladyConfetti ، همانطور که در توییتر او را می شناسند ، همچنین گفت که وی پس از پاسخ به توییت این مارک در 3 مه مبنی بر اینکه به دنبال گیمرهایی است که آرایش می کنند ، توسط “مارک” دستگیر شده است. نگاه می کند

پاسخ اولیه او بیش از 1000 پسندیدن دریافت کرد ، اما جن او را به پیشنهاد خود قبول نکرد.

elf به طور مستقیم به پاسخ او نپرداخته است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>