تنوع در صنعت زیبایی

بحث استعداد لاواندی

من مطمئن هستم که شما می دانید این عنوان به چه چیزی اشاره دارد و من مطمئن هستم که باعث تکان خوردن چند خواننده شده است. واقعیت این است که ، همه ما تشخیص می دهیم که محصولات زیبایی و آرایش شخصی هنگام تنوع ، از یک دوگانگی تاریخی رنج می برند. بله ، این مسئول استفاده از تعداد زیادی از تصاویر بود که در نزاع کنونی بسیار مشکل ساز هستند ، اما همچنین مسئول برخی از تغییرات مهم در نمایش و تعریف آنچه توسط جامعه “زیبایی” تلقی می شود ، است.

ما در Lavandi Talent به عنوان شغلی که وقت زیادی را غرق در دنیای زیبایی و مشاغل نظافت شخصی می گذرانیم ، با نهایت اطمینان می توانیم بگوییم که تمایل به پذیرفتن اصول و رویه ترویج تنوع نه تنها وجود دارد ، بلکه وجود دارد. به شدت سوزش شاید برخی بر این باورند كه این واكنشی نسبت به جرم ارتكاب تصویر ترسناک باربی در گذشته بوده است ، اما تجربه ما این است كه چنین نیست.

از دیدگاه استخدام ، ما شاهد یک حرکت واقعی به سمت روشهای پردازش هستیم که یک دستور کار استخدام را با دامنه بیشتری تشویق می کند. اهداف مشخصی در حال تعیین شدن است و تغییرات متعدد از برنامه های ناشناخته سازی برای مقابله با سوگیری ناخودآگاه اکنون یک روش معمول است.

به نظر ما ، این یک تمایل است که یک ویژگی است که به ذات افرادی که در این دنیا کار می کنند ، بخیه زده شده است. آنها ، همانطور که در مقالات قبلی گفتیم ، خنده دار ، خلاق ، بیدار با نیازهای جامعه هستند و فعالانه به دنبال هدایت در هنگام فراگیری هستند.

چند وقت پیش جداول نمای سنتی زیبایی را روشن کردند

بدون شک ، جایی که ما در حال حاضر در این سفر هستیم ، مدیون نقاط عطف تاریخی مانند مبارزات “زیبایی واقعی” Dove و تلاش صدها تولید کننده و خرده فروش دیگر برای دستیابی به مصرف کنندگان است.

بدبینی در مورد این نوع کارزارها و انگیزه های س questionال آسان است ، اما وقتی به بازار فعلی نگاه می کنید ، نمی توانید بازتاب مثبت محصولات و سطح تبلیغات در سطح مصرف کننده را ببینید.

به عنوان مثال ، شرکت فیانتی ریحانا ، با داشتن یک مرد به اندازه بزرگ به عنوان یک مدل برای نام تجاری خود ، باعث مثبت شدن بدن در میان مردان شد. این باعث ایجاد یک حس رسانه های اجتماعی و یک واکنش مثبت تقریباً جهانی شد. مردان بزرگ بهت زده از آن تعریف کردند که سرانجام آنها را به درستی نمایندگی می کنند و آنها را در نوع خود جذاب می دانند ، نه به دلیل یک مجموعه استاندارد در خیابان مدیسون.

جامعه می تواند هنگام تعیین نحوه ظاهر بدن یک مرد بسیار سفت و سخت باشد. همه ما دیده ایم که مشاهیر هالیوود به دلیل عدم حفظ هیکل پاره شده خود شرمنده شده اند. فنتی کار بزرگی انجام داد ، فهمید که مردان با اندازه بزرگ نیز مصرف کننده هستند و فضای ایمنی را برای نمایش در وب سایت ها و بیلبوردها ایجاد کرد.

فقط چیزی نیست که شما جلوی لنز می بینید

زیبایی فقط از چیزی نیست که شما جلوی لنز می بینید. کسانی که فرایند پشت لنز و محافل مدیریت را انجام می دهند ، جهش های مستمر را به جلو حرکت می دهند. در سالهای اخیر تنوع در رهبری ، توسعه و تأثیرگذار در صنعت زیبایی افزایش چشمگیری یافته است. همه اینها به مصرف کننده موج می زند.

فقط باید به افراد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی نگاه کرد تا مرزهای فرهنگ ، نژاد ، جنسیت ، جنسیت ، رنگ ، اندازه ، سن و سایر نشانگرهای محرومیت را از بین ببرد.

از مراحل کوچک مانند تولید محصولات برای طیف گسترده تری از رنگ های پوست تا گام های عظیم در نمایش ، صنعت زیبایی در حال کنترل قدرت است و وقتی تنوع و فراگیر شدن فرا می رسد ، پیشرو است.

به عنوان یک استخدام کننده که از نزدیک با صنعت زیبایی و نظافت شخصی کار می کنیم ، واقعاً افتخار ما در Lavandi Talent است که در سطح پایه بخشی از این انگیزه هستیم. اگر ما می توانیم برای کمک به شما در راه رسیدن به یک نیروی کار کاملاً متنوع کاری انجام دهیم ، خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم.

با ما تماس بگیرید ، و بیایید در مورد نیازهای استخدام شما صحبت کنیم.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>