تماس های ویدئویی مصرف کنندگان را به شکستن قوانین قفل برای درمان های زیبایی سوق می دهد

یک بررسی جدید نشان داده است که مصرف کنندگان مشتاق به دلیل “اصلاحات” لوازم آرایشی حرفه ای خود ناامید هستند

تقریباً یک سوم مصرف کنندگان قوانین زیبایی قفل را برای یک درمان زیبایی حرفه ای نقض کرده اند.

یک نظرسنجی توسط مارک لوکس مراقبت از پوست StriVectin نشان داد که 27٪ از پاسخ دهندگان اقدامات جدی را برای پیگیری زیبایی انجام می دهند و یا دستورالعمل های قفل Covid-19 را شکسته یا سعی در شکستن آن دارند تا یک عمل زیبایی غیرقانونی را تأمین کنند.

این تحقیق همچنین کشف کرد. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>