تغییرات خرده فروشی Covid چگونه بر تحقق زیبایی و تدارکات تأثیر گذاشته است؟

تغییرات عمده اخیر در محیط خرده فروشی به این معنی است که انبارها ظرفیت محدودی را تجربه می کنند. در اینجا ، Christophe Pecoraro از PFS اروپا توضیح می دهد که اقدامات مارک های زیبایی می تواند برای جلوگیری از هرگونه مانع استفاده کند

بازدیدهای مشترک قفل های Covid-19 و Brexit چهره خرده فروشی را تغییر داده است ، و یک تغییر سریع به آنلاین را آغاز کرده است ، و این فشارها را بر تحقق سنتی و تنظیمات لجستیک فشار آورده است.

PFS یک شریک تجاری جهانی تجارت اثبات شده است که از مارک های DTC و B2B با فن آوری ، شخصی سازی و تکمیل مهارت پشتیبانی می کند – از حمل و نقل ، بسته بندی ، زیرساخت انبار تا تحویل و بازده.

Christophe Pecoraro ، مدیر عامل PFS اروپا و بنیانگذار LinkedIn Supply Management Group ، اکنون بیش از 200000 متخصص صنعت تشکیل شده است ، در مورد انتخاب مارک های زیبایی که می تواند برای کاهش اوضاع داشته باشد با Business Cosmetics صحبت می کند.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>