
بازار یابی
جانی و پائولین پاترسون ، بنیانگذاران دکتر PAWPAW ، سفر کارآفرینی خود و الهام بخش NPD را برای نام تجاری زیبایی چند منظوره خود برای کسب و کار لوازم آرایشی نشان می دهند
حمایت مالی این مقاله توسط دکتر PAWPAW انجام می شود
https://www.youtube.com/watch؟v=C_pf-mVCsog
دکتر PAWPAW متخصص زیبایی طبیعی چند منظوره برای اولین بار در سال 2013 با علامت مومیایی اصلی و بسته بندی زرد خود را به فضای زیبایی رهنمون کرد.
هشت سال بعد ، مارک انگلیسی به رنگ ، لب ، مراقبت از مو و موارد دیگر گسترش یافته است.
در این مصاحبه ، بنیانگذاران جانی و پائولین پاترسون با آنها اشتراک دارند تجارت لوازم آرایشی الهام بخش NPD آنها ، اهمیت CSR و ایجاد یک جامعه کارآفرین است.
برای مصاحبه بیشتر با شرکت های پیشرو در سراسر صنعت لوازم آرایشی ، به کانال YouTube ما مراجعه کنید و مشترک شوید.
تجارت لوازم آرایشی در گفتگو با …
“تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در گفتگو با” یک سری مصاحبه های ویدیویی اختصاصی با شرکت های برجسته در صنعت زیبایی و مراقبت شخصی است که توسط تیم برنده جایزه ما از روزنامه نگاران زیبایی B2B انجام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی عضویت در “تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در گفتگو با” با شماره 442071936690+ با تریستان هارلی یا از طریق ایمیل [email protected] تماس بگیرید.
این مصاحبه توسط سارا پارسونز ، ویرایشگر ویژگی ها در ، انجام شد تجارت لوازم آرایشی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت لوازم آرایشی تیم ، از About بازدید کنید تجارت لوازم آرایشی.
Leave a reply