تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در گفتگو با دکتر PAWPAW

جانی و پائولین پاترسون ، بنیانگذاران دکتر PAWPAW ، سفر کارآفرینی خود و الهام بخش NPD را برای نام تجاری زیبایی چند منظوره خود برای کسب و کار لوازم آرایشی نشان می دهند

حمایت مالی این مقاله توسط دکتر PAWPAW انجام می شود

https://www.youtube.com/watch؟v=C_pf-mVCsog

دکتر PAWPAW متخصص زیبایی طبیعی چند منظوره برای اولین بار در سال 2013 با علامت مومیایی اصلی و بسته بندی زرد خود را به فضای زیبایی رهنمون کرد.

هشت سال بعد ، مارک انگلیسی به رنگ ، لب ، مراقبت از مو و موارد دیگر گسترش یافته است.

در این مصاحبه ، بنیانگذاران جانی و پائولین پاترسون با آنها اشتراک دارند تجارت لوازم آرایشی الهام بخش NPD آنها ، اهمیت CSR و ایجاد یک جامعه کارآفرین است.

برای مصاحبه بیشتر با شرکت های پیشرو در سراسر صنعت لوازم آرایشی ، به کانال YouTube ما مراجعه کنید و مشترک شوید.


تجارت لوازم آرایشی در گفتگو با …

“تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در گفتگو با” یک سری مصاحبه های ویدیویی اختصاصی با شرکت های برجسته در صنعت زیبایی و مراقبت شخصی است که توسط تیم برنده جایزه ما از روزنامه نگاران زیبایی B2B انجام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی عضویت در “تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در گفتگو با” با شماره 442071936690+ با تریستان هارلی یا از طریق ایمیل [email protected] تماس بگیرید.

این مصاحبه توسط سارا پارسونز ، ویرایشگر ویژگی ها در ، انجام شد تجارت لوازم آرایشی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت لوازم آرایشی تیم ، از About بازدید کنید تجارت لوازم آرایشی.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>