تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در گفتگو با HairFlair

کسب و کار لوازم آرایشی و بهداشتی با الکساندرا مالت ، مالک و مدیرعامل “شرکت اصلی ایندی” HairFlair ، در یک مصاحبه اختصاصی به گفتگو نشسته است که از بینش او در مورد بازار زیبایی و چگونگی رونق تجاری وی در طی همه گیر شدن به اشتراک می گذارد.

این مقاله توسط HairFlair حمایت مالی می شود


https://www.youtube.com/watch؟v=IVCg2dG_yMo

HairFlair که “شرکت اصلی ایندی” نامیده می شود ، خالق Curlformers است ، تنها دستگاه بیگودی موی بدون کیفیت و گرما در جهان که برای انواع مختلف مو ، کلاه گیس و بافت مناسب است و تضمین می کند هرگز به گرما آسیب نمی رساند روی هر نوع مویی

تهویه و استایل حرفه ای نان و کره این مارک است و در دسامبر 2019 تجدید جشن ، با آرم ، وب سایت و بسته بندی جدید را جشن گرفت.

اکنون ، پس از راه اندازی آن به بازار ژاپن ، تجارت لوازم آرایشی با مالک و مدیر مدیر نام تجاری ، الکساندرا مالت ، برای برطرف کردن استراتژی خرده فروشی HairFlair – به ویژه با نگاه به بازار ایالات متحده – برای سال 2021 و نحوه نام تجاری خود موفق شد نه تنها زنده بماند ، بلکه در یک بیماری همه گیر رشد کند.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری ، به HairFlair مراجعه کنید.

برای مصاحبه های بیشتر با شرکت های پیشرو در سراسر صنعت لوازم آرایشی ، به کانال YouTube Business Cosmetics مراجعه کرده و مشترک شوید.


تجارت لوازم آرایشی در گفتگو با …

“تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در گفتگو با” مجموعه ای از مصاحبه های ویدیویی اختصاصی با شرکت های برجسته در صنعت زیبایی و مراقبت شخصی است که توسط تیم برنده جایزه ما از روزنامه نگاران زیبایی B2B انجام شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید در “تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی در گفتگو با” شرکت کنید ، با شماره 442071936690 + با تریستان هارلی تماس بگیرید یا از طریق ایمیل [email protected] با ما تماس بگیرید.

این مصاحبه توسط بکی برق ، گزارشگر ارشد اخبار و رسانه های اجتماعی در تجارت لوازم آرایشی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت لوازم آرایشی تیم ، از About بازدید کنید تجارت لوازم آرایشی.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>