بیش از نیمی از مشتریان خرده فروشی خرید اینترنتی با ویترین را نسبت به فروشگاه ترجیح می دهند

بر اساس یافته های جدید Bazaarvoice ، 61 درصد از خریداران به احتمال زیاد محصولات آنلاین را مرور می کنند. با این حال اکثر آنها ترجیح می دهند در فروشگاه خرید کنند ، این فرصت را برای مارک ها و خرده فروشان برای پر کردن شکاف برجسته می کنند.

تحقیقات جدید نشان داده است که با ایجاد بیماری همه گیر Covid-19 ، خرید آنلاین به دلیل خرده فروشی های خشت و خمپاره ای که باعث ایجاد فروشگاه های کرکره ای می شود ، مصرف کنندگان بیشتر از هر زمان دیگری ترجیح می دهند محصولات را به جای فروشگاه از طریق اینترنت جستجو و تحقیق کنند.

در یک نظرسنجی از 9000 مصرف کننده جهانی ، که توسط شرکت فن آوری Bazaarvoice انجام شده است ، 61٪ از خریداران اظهار داشتند که به دلیل آسان تر و لذت بخشتر کردن تجربه ، به احتمال زیاد محصولات جدید را به صورت آنلاین در فروشگاه های فیزیکی جستجو می کنند.

از این تعداد ، 29٪ بیشتر وقت خود را صرف کاوش آنلاین محصولات بهداشتی و آرایشی کرده اند ، با افزایش سهولت و راحتی خرید پنجره مجازی ، عامل اصلی: تلفن های هوشمند برای بسیاری از پاسخ دهندگان (52٪) ابزار انتخابی بوده است ، با 53٪ از خریداران بیش از 15 دقیقه صرف مرور محصولات آنلاین در یک جلسه.

با این حال آنلاین کاملاً خرده فروشی فیزیکی را بر عهده نگرفته است: وقتی نوبت به خرید می رسد ، 71٪ از خریداران اعلام کردند که حداقل هفته ای یک بار محصولات را در فروشگاه خریداری می کنند ، در حالی که فقط 46٪ خریدهای اینترنتی هفتگی انجام می دهند ، با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) مانند تصاویر محصول ، رتبه بندی و بازبینی ها ، به مارک ها و خرده فروشان امکان اعتماد مشتری و ایجاد تصمیمات خرید را می دهد.

Ed Hill ، SVP EMEA در Bazaarvoice ، در مورد نتایج نظرسنجی اظهار داشت: “سال گذشته برای خرده فروشی تحول آفرین بوده و بسیاری از مصرف کنندگان را به قلمرو جدیدی سوق داده است.

“مارک ها و خرده فروشان تجارب آنلاین خود را بالا برده اند تا روند خرید آنلاین نه تنها آسان و راحت ، بلکه لذت بخش نیز باشد.

“با این حال ، در زمان کشف ، خریداران آنلاین که روی یک محصول عالی گیر می افتند ، به جای خرید خود به خود ، به سادگی در مورد آن تحقیق می کنند.

“جمع آوری UGC مانند رتبه بندی ها و بررسی های مبتنی بر متن به برندها کمک می کند تا اعتماد خود را با مصرف کنندگان افزایش دهند ، بنابراین خریداران می توانند در خرید خود اطمینان داشته باشند و احتمال تبدیل آنها بیشتر است.”

مشخص شد که رتبه بندی و بررسی از سایر مشتریان در تصمیم گیری مصرف کنندگان در مورد اعتماد به نام تجاری مهم است یا خیر ، 73٪ این موارد را مهمترین عامل عنوان می کنند ، در حالی که 60٪ گفته اند که به عکس و فیلم محصولات دیگر خریداران اعتماد دارند. ، به جای موارد ارائه شده توسط خود برند.

مطابق با اولویت برای خریدهای فیزیکی ، نتایج نظرسنجی همچنین نشان داد که تصاویر محصولات در وب سایت های خود مارک ها احتمالاً منجر به خرید بیش از یک سوم مصرف کنندگان (35٪) می شود ، در مقایسه با جستجو برای محصولات مانند گوگل و آمازون به عنوان مارک های تجاری می توانند وب سایت های خود را برای تکرار تجربه در فروشگاه که می تواند مشتریان را به سمت خرید سوق دهد ، شخصی سازی کنند.

هیل توصیه کرد: «خرده فروشان باید مشتریان را فقط از خرید آنلاین به خرید واقعی آنلاین برسانند.

“مارک ها و خرده فروشان می توانند با تمرکز بر کشف محصول و بازآفرینی تجربه آنلاین فروشگاه در فروشگاه ، مشارکت و فروش را افزایش دهند تا به مشتریان اطمینان دهند که روی دکمه خرید کلیک کنند.

“با ارائه محتوای غنی به شکل مواردی که به راحتی قابل کاوش در تصاویر هستند یا بررسی های دقیق و به روز ، مصرف کنندگان انگیزه می گیرند تا از مرورگر به خریدار بروند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>