بهترین توزیع کننده های موجود در بازار برای محصولات کف کننده شما

هم با محصولات پاک کننده و هم با تجربیات آبگرم در خانه که از تقاضای بالایی برخوردار است ، در اینجا دلیل این است که دسته کف سازها هرگز بیشتر مد نبوده است

با گذشت یک سال از اولین محاصره سراسری انگلستان ، هنوز نمی توان گفت که همه گیری Covid-19 چشم انداز زیبایی و مراقبت های شخصی را بدون تغییر تغییر داده است.

با رعایت بهداشت در خط مقدم نگرانی های مصرف کنندگان ، مارک ها برای تأمین تقاضای بی سابقه محصولات ضدعفونی کننده و پاکسازی دست در حالی که به طور همزمان لحظات راحتی و مراقبت از خود را در خانه برای مشتریانی فراهم می کنند که با استرس ناشی از کووید دست و پنجه نرم می کنند و یا قرار ملاقات های آبگرم ماهانه خود را از دست می دهند ، رقابت کردند. .

شاید یکی از مهمترین درسی که صنعت می تواند از 12 ماه گذشته بگیرد ، اهمیت تطبیق پذیری است: مارک ها برای زنده ماندن باید سازگار شوند ، این فرصت های جدید را بپذیرند و یا رها کنند که پشت سر بگذارند.

در نتیجه ، تعداد فزاینده ای از مارک ها برای ارائه زیبایی ، حمام و دوش خود به فرمولاسیون کف چند منظوره روی آورده اند – و خوشبختانه از صنعت بسته بندی برای ارائه کارآمدترین و بهداشتی ترین روش های توزیع کمک می شود.

سابین مارچان ، مدیر ارشد بازاریابی استراتژیک در Aptar Beauty + Home ، گفت: “مصرف کنندگان به دنبال تجربه های جدید پیله سازی روزانه هستند.” تجارت لوازم آرایشی، و کف سازها دارای یک بافت نرم ، “مانند ابر” با. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

شرکت های برجسته

همچنین ببینید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>