بهبود Revlons با 21٪ کاهش فروش در سال 2020 با مشکل روبرو شد

اثرات Covid-19 بیشتر مانع از افت تجارت لوازم آرایشی رنگ مارک قدیمی شده است

Revlon غول زیبایی و صاحب نام تجاری با کاهش فروش 21 درصدی برای سال 2020 از اثر Covid-19 دلهره دارد.

مالک الیزابت آردن در مقایسه با نتایج سال 2019 خود ، فروش 1.9 میلیارد دلاری آمریکا را اعلام کرد که 515 میلیون دلار برای سال گذشته کاهش یافته است ، که دلیل اصلی آن تأثیرات مداوم و طولانی مدت همه گیر است.

فروش تجارت الکترونیکی توانست بخشی از خسارت مالی ناشی از تعطیلی فروشگاه ها و کاهش علاقه به آرایش در 12 ماه گذشته را جبران کند.

فروش آنلاین اکنون 16 درصد از فروش خالص Revlon در سال را نشان می دهد ، در حالی که تنها 9 درصد در سال 2019 بوده است ، اما فروش نتوانسته است کتاب ها را متعادل کند زیرا ضرر عملیاتی آن برای سال 2020 226 میلیون دلار است در مقایسه با 60.7 میلیون دلار درآمد سال قبل

Revlon گفت که زیان خالص بالاتر آن ناشی از هزینه های غیرشهری غیر نقدی 144 میلیون دلاری همراه با هزینه های مربوط به بدهی ها و فعالیت های سرمایه گذاری مجدد آن است.

در نیمه دوم سال 2020 ، Revlon شروع به تلاش برای دارندگان اوراق قرضه کرد که یادداشتهای ارشد 5.7٪ خود را تحویل دهند ، علی رغم اینکه تا سال جاری به دلیل پرداخت بدهی های خود به بدهی های خود پرداخت نشده است.

گروه آرایش تا اواسط ماه نوامبر فرصت داشت تا یک معامله 343 میلیون دلاری را انجام دهد یا اسکناس وام دهندگان خود را از بین ببرد ، که این امر باعث بازپرداخت وام 1 میلیارد دلاری می شود ، مبلغی که گروه نمی تواند سرفه کند.

Revlon با پرداخت تقریباً 70٪ بدهی معوق خود در مهلت مقرر ، توانست رضایت طلبكاران را جلب كند.

در همین حال ، برای سه ماه منتهی به 31 دسامبر فروش خالص بخش آرایش Revlon در مقایسه با نتایج سال قبل تقریبا 11 درصد کاهش داشت.

با افزایش نتایج فاجعه بار Q3 ، گزارش رکود 20 درصدی برای مدت سه ماه ، این گروه با بازار سخت تری روبرو شده است زیرا مارک های قدیمی آرایش مورد علاقه مصرف کنندگان قرار نمی گیرند.

سقوط Revlon از فضل ، همراه با L’Oréal Paris ، MaxFactor و Rimmel ، به دلیل ظهور مارک های indie ، مانند Glossier ، آزمایشگاه های Pat McGrath و Huda Beauty ، به شدت کنترل صحنه را به ثبت رسانده است.



با این حال ، نمونه کارهای پوست مراقبت از پوست الیزابت آردن توانست طوفان همه گیر را بهتر از صاحب آن تحمل کند.

در سطح بین المللی ، فروش خالص برند برای Q4 در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019 9.2 درصد افزایش یافته است ، در حالی که در آمریکای شمالی افزایش 2.7 درصدی نتایج سال 2019 را گزارش کرده است.

دبرا پرلمن ، مدیرعامل Revlon و دختر این شرکت گفت: “ما نشانه هایی از حرکت مثبت گسترده تر در تجارت را می بینیم و با چندین چالش عمده 2020 ، ما معتقدیم که در موقعیت خوبی برای استفاده از فرصت های ظهور مجدد در صنعت زیبایی قرار داریم.” رئیس هیئت مدیره میلیاردر شرکت ، رئونالد پرلمن.

وی ادامه داد: “ما همچنان به اجرا در برابر ارکان اصلی استراتژی خود از جمله رشد در مارک های برجسته Revlon و الیزابت آردن ، بازارهای اصلی مانند چین و تسریع در تجارت تجارت الکترونیکی خود ادامه می دهیم.

“این تمرکز ما در طول سال 2020 باقی ماند و ما متعهد هستیم که در سال 2021 خلاف این برنامه ها عمل کنیم.”

به عنوان بخشی از برنامه تجدید ساختار Revlon 2020 ، تا پایان سال 2022 ، این گروه انتظار دارد هزینه های سالانه خود را بین 200 تا 230 میلیون دلار تا پایان سال 2022 کاهش دهد.

با اعلام این شرکت در مارس سال گذشته ، پرلمن همچنین گفت كه قصد دارد “مدل عملیاتی تجارت جهانی قوی تر” را برای این گروه ایجاد كند و حاشیه عملیاتی آن را بهبود بخشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>