بنیانگذار Typology ماموریت خود را کسب می کند تا دارای گواهینامه B-Corp شود

نینگ لی ، همچنین خالق مارک مبلمان پیشرفته make.com ، قصد داشت یک شرکت زیبایی “مأموریت محور” ایجاد کند

بنیانگذار برند زیبایی پاریسی Typology ، نینگ لی ، ماموریت طولانی مدت خود را برای تبدیل شدن به یک شرکت دارای گواهینامه B-Corp به دست آورد.

پس از بیش از یک سال حسابرسی ، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه چشمگیر شده است که پنج حوزه کلیدی یک مدل کسب و کار را شامل می شود: حاکمیت ، مردم ، جامعه ، محیط و مشتریان

به عنوان بخشی از فرآیند دقیق بررسی ، مارک تجاری باید اثبات کند که فعالیتهایش در زمینه فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی از جمله تأمین انرژی ، مدیریت پسماند و آب ، رفاه کارکنان ، تنوع و گنجاندن آنها از نظر اجتماعی و زیست محیطی مسئولیت پذیر است.

لی گفت: “تایپولوژی یک شرکت سازگار با محیط زیست و مأموریت محور است که هدف آن تأثیر مثبت بر جامعه است.”

“از زمان طراحی این پروژه ، مأموریت من طراحی یک کسب و کار با دیدگاه متفاوت در مورد مصرف بود.

“تمام تیم به این نقطه عطف افتخار می کنند که نماد تعهد واقعی مارک ما است.”

Typology که هنوز هم فقط یک مارک جوان است ، در سال 2019 وارد بازار مراقبت از پوست و عطر شد و در سال 2020 در انگلیس وارد بازار شد.

بنیانگذار لی همچنین خالق make.com ، یک طراح و خرده فروشی لوازم خانگی و مبلمان سطح بالا در لندن است.

Skus در مجموعه مواد تشکیل دهنده کارآفرین کارآفرین در مواد قابل بازیافت آسان مانند شیشه ، پلاستیک تیره و آلومینیوم قرار دارد.

در همین حال ، مشتریان همچنین تشویق می شوند که از بطری های خالی خود در جایی که می توانند استفاده کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>