بلیچ لندن سیستم عامل ایالات متحده را راه اندازی کرد

سایت اختصاصی مارک های رنگارنگ برای بازار شامل خدمات سالن دیجیتال است

بلیچ لندن در حال معرفی یک پلت فرم اختصاصی ایالات متحده در این ماه است که مجموعه ای از خدمات جدید را گرد هم آورده است.

مارک مراقبت از مو و رنگ آن می گوید که این اقدام به مشتریان خود اجازه می دهد تا محدوده سفید کننده ، تونر ، رنگ و محصولات مراقبت از خود را خریداری کنند ، در حالی که راهنمای فرآیند رنگرزی در خانه با خدمات جدید و نوآورانه سالن دیجیتال است.

مشتریان می توانند با معرفی ابزارهای الکترونیکی دیجیتال نسل بعدی ، مانند The Hair Line ، به راحتی به مشاوره متخصص یک آرایشگر سفید کننده دسترسی پیدا کنند ، از این طریق افراد می توانند مشاوره های ویدیویی یک به یک با سبک های سفید کننده را انجام دهند و مسابقه مو ، که نسخه شخصی محصولات سفید کننده را ایجاد می کند.

بلیچ لندن ده سال پیش توسط آرایشگر آرایش الکس براونسل تاسیس شد به عنوان اولین سالن جهان که بیشتر به رنگ آمیزی و نه برش متمرکز است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>