بلیچ لندن از گسترش جهانی خبر می دهد

مارک حرفه ای رنگ و مراقبت از مو در خانه بیشتر بخاطر مدل موهای با رنگ روشن شناخته می شود

سفید کننده لندن ، مارک انگلیسی مراقبت از مو ، در حال گسترش در ایالات متحده است.

شرکت سالن سازی و رنگ مو خانگی منحصراً از طریق یک سالن مارک دار و یک سیستم تجارت الکترونیکی تازه تاسیس شده به مصرف کنندگان مستقر در آمریکای شمالی راه اندازی شده است.

بلیچ لندن که “سالن گرانی که پیشگام رنگ آمیزی است” لقب گرفته است ، بیشتر بخاطر رنگ و مدل موهایش با رنگ روشن شناخته شده است.

این سالن که از ژوئن باز است ، در خیابان West 3rd St. ، لس آنجلس مستقر است و الکس براونسل ، بنیانگذار همکار ، برای اولین بار در ده سال گذشته مشتریان جدیدی را می بیند.

کتاب های بلیچ لندن برای قرارهای لیست انتظار در سالن اختصاصی چهار نفره باز می شود و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از Brownsell یک درمان رنگی 1000 دلاری را تعیین کنند.

طیف رنگها و کیت های داخلی این مارک همچنین در کنار خدمات سالن دیجیتال رایگان از ماه مه و در سالن از ژوئن به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

به گفته بلیچ لندن ، تجارت رنگی آن در خانه به دلیل قفل شدن افزایش یافته است ، در سال 2020 در هر 15 ثانیه یک کیت سفید کننده و مارک تاکنون بیش از 40 میلیون دلار محصولات در انگلیس فروخته است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>