بلومبرگ پیش بینی افزایش سفر برای صنعت زیبایی را ارائه می دهد

همانطور که دفاتر ، اماکن اجتماعی و سفر به حالت عادی برمی گردد ، شرکت اطلاعات پیش بینی افزایش فروش محصولات زیبایی را دارد

براساس تجزیه و تحلیل جدید Bloomberg Intelligence (BI) ، بهبود در صنعت زیبایی و مراقبت های شخصی در نیمه دوم سال 2021 قرار است سرعت خود را بدست آورد.

پیش بینی می شود محرک های این رشد باز شدن محل کار ، فضاهای اجتماعی و مقصد سفر با افزایش خریدهای حمل و نقل و عوارض از نقاط قیمتی برتر باشد.

“اگرچه عدم قطعیت در مورد سرعت واکسن کرونا ویروس و ظهور سویه های جدید بیماری همچنان وجود دارد ، ما معتقدیم که صنعت زیبایی ، منزل و مراقبت های شخصی جهانی می تواند در 12 ماه آینده با وجود نرمش در برابر شاخص جهانی MSCI بهبود یابد. H1 ، “توضیح داد دبورا آیتکن ، تحلیلگر ارشد صنعت برای محصولات مصرفی در Bloomberg Intelligence.

“خریدهای مکرر برای پاک کننده ها ، بهداشت و بهداشت در مبارزه با ویروس ثابت باقی می ماند ، اما در برابر پایه بسیار بالا H1 2020 قرار دارد ، در حالی که انتقال به محصولات با رشد سریعتر و حاشیه بالاتر یک رویداد 2H است ، به عنوان بازگشت به کار ، معاشرت و بازسازی سفر. “

BI اضافه کرد که کلید عملکرد قوی سال 2021 نوآوری ها ، تمرکز بازاریابی محلی و چابکی زنجیره تامین خواهد بود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>