با Crocs در کفش های “Benefit -ized” همکاری کنید

مارک لوازم آرایشی متعلق به LVMH به مشتریان این فرصت را می دهد تا بسته 300 دلاری Benefit X Crocs را به دست آورند

Crocs همکاری های کفش با تعداد زیادی از نام ها و چهره های معروف را آغاز کرده است – از عالی (برداشت پاشنه بلند بالنسیاگا) تا مضحک (مرغ سوخاری کنتاکی).

بنابراین فقط یک زمان لازم بود که مشعل های مسدود کننده کف انگشت پا و ضد آب خود را به دنیای زیبایی آغشته کند و با لوازم آرایشی LVMH همکاری کنند.

همکاری Benefit X Crocs دارای دو محصول کلاسیک Crocs است که با علامت صورتی گرم داغ مارک های لوازم آرایشی “Benefit -ized” شده اند.

بلوک کلاسیک Benefit X Crocs (69.99 دلار) دارای یک ژله براق شفاف و رویه پوشیده شده از جذابیت های Jibbitz با مضمون Benefit (که پوشندگان می توانند برای تزئین Crocs خود استفاده کنند) ، از جمله یک آینه واقعی.

در همین حال ، صندل کلاسیک Benefit X Crocs (49.99 دلار) یک سرسره دو بند با لهجه های جواهرات براق است.

راه اندازی کفش ها از 13 جولای از طریق crocs.com در سراسر ایالات متحده ، اروپا و آسیا ارائه می شود ، با #BenefitOfCrocsChallenge و بازی طرفداران همراه خواهد بود. در اینجا ، مارک ها از مصرف کنندگان دعوت می کنند تا هنگام استفاده از Crocs hands روی دست خود ، آرایش معمول خود را انجام دهند.

Benefit تشویق مشتریانی است که فکر می کنند با استفاده از هشتگ #BenefitOfCrocsChallenge و برچسب گذاریcrocs وbenefitcosmetics در Instagram Reels و TikTok در 20 ژوئیه یا قبل از آن برای شرکت در این چالش مشارکت دارند تا شانس برنده شدن در یک روابط عمومی Benefit X Crocs را داشته باشند. بسته بندی 300 دلار ارزش دارد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>