با سایت e-tail در یک ماموریت آشنا شوید و بهترین زیبایی های انگلیس را به دست آورید

A Beautiful Life مجموعه ای متشکل از کالاهای زیبایی و سلامتی از مارک های انگلستان را فراهم می کند

مقصد جدید خرید آنلاین راه اندازی شده است تا مارک های زیبایی و سلامتی انگلیس را به مخاطبان دیجیتال برساند.

یک زندگی زیبا ، که در 22 مارس راه اندازی شد ، دارای مارک های جدید و مستقر و مستقر در انگلستان در سراسر مراقبت از پوست ، بدن ، آرایش و سبک زندگی است ، با برچسب هایی از جمله Jane Scrivner ، Slow Aging ، Bee Good ، Bharti Vyas ، Guava & Gold ، Daniel Sandler و Bloom & Blossom ، در میان دیگران.

این وب سایت ایده Lydia Roscoe است که 25 سال تجربه در صنعت زیبایی دارد و در شرکت هایی از جمله L’Oréal ، Harrods ، John Lewis ، Coty و Unilever کار می کند.

Roscoe در مورد تصمیم در مورد برجسته کردن مارک های انگلیسی به طور خاص اظهار نظر کرد تجارت لوازم آرایشی“تمام مجلات از بهترین مارک های زیبایی انگلیس برخوردار بودند. سپس وقتی شروع به صحبت با مارک ها و افراد داخلی کردم ، همه گفتند ، “اینجا فقط یک منطقه از دست رفته است”. این چیزی است که فکر می کنم مردم واقعاً می خواهند آن را ببینند.

Roscoe با بیان اینکه چقدر تحت تأثیر تعهد نسبت به کیفیت و پایداری نشان داده شده توسط مارک های A Beautiful است ، افزود: “وقتی مردم به محصولات بریتانیایی فکر می کنند ، این شهرت اتوماتیک در سراسر جهان وجود دارد که محصولات انگلیسی ، از جمله زیبایی ، فقط کیفیت بسیار خوبی دارند.” زندگی با آن کار می کند.

این راه اندازی با حمایت رهبران محلی صنعت زیبایی ، از جمله CEW (انگلستان) ، مدیرعامل آن ، سالی بركری ، اظهار نظر كرد: “صنعت زیبایی انگلیس به سرعت از پیشرفت های فن آوری دیجیتال و تشنگی روزافزون مصرف كننده برای محصولات جدید استفاده كرد. و در نتیجه مردم مشاغل شخصی خود را در این بخش ایجاد کرده و ادامه می دهند. “

Roscoe همچنین معتقد است که حرکت به سمت “حمایت از محلی” باعث می شود مصرف کنندگان انگلیسی شروع به کشف مارک های داخلی بیشتر کنند.

“مردم به جای استارباکس در کافی شاپ محلی خود صف کشیده اند – احساس واقعی خرید نزدیک به خانه و حمایت از مشاغل محلی وجود دارد ، و اگرچه این آنلاین است ، اما مهم نیست که اتفاق بیفتد سال آینده.”

برای ساده تر کردن این جستجو در مورد علاقه های مورد علاقه در حال رشد بریتانیا ، یکی دیگر از USP های A Beautiful Life این است که فقط محصولات قهرمان را از مارک های شریک خود بفروشد تا روند انتخاب برای مصرف کننده هایی که به دنبال کشف کالاهای جدید زیبایی هستند ، کمتر دلهره آور باشد.

“زیبایی اکنون یک صنعت دلهره آور است. گیج کننده است!” گفت روزكو. “محصولات بسیار زیادی وجود دارد. شما به بسیاری از این وب سایت های بزرگ زیبایی مراجعه کرده و به عنوان مثال بر روی ضد پیری کلیک کرده و صدها و صدها محصول وجود دارد. اگر این محصولات را نمی دانید حتی چگونه شروع می کنید؟ ما فقط می خواهیم آن را تا حد ممکن آسان کنیم. “

وی افزود که با ارزیابی پرفروش ترین مارک ها و محصولات قهرمان ، مصرف کنندگانی که ممکن است از صرف هزینه های سطح لوکس برای برندی که قبلاً آن را امتحان نکرده اند ، عصبی باشند ، می توانند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند ، زیرا می دانند همه محصولات موجود در یک زندگی زیبا همان مارک ها هستند ” بسیار مورد توجه است [products] توسط مصرف کنندگان … نوعی عنصر آزمایش شده در آن وجود دارد ”.

روزکو گفت: “یک زندگی زیبا جدید و متفاوت است و چیزی را ارائه می دهد که در حال حاضر از دست رفته است. امیدوارم بتوانیم این خلا را پر کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>