بازگرداندن ROI اجتماعی با معیارهای اینستاگرام Dash Hudson 2021

توسط: الیز نگوبی ، مدیر رشد بین المللی ، داش هادسون

بیماری همه گیر Covid-19 و قفل بعدی منجر به ایجاد موج در صنایع در اروپا و انگلستان شد و اتحادیه اروپا را به بدترین رکود تاریخ خود تبدیل کرد.

از آنجا که مشاغل خشت و خمپاره مغازه ها را از کار انداختند و نقاط تماس فیزیکی بسیار کم شد ، مارک ها برای برقراری ارتباط متکی به شبکه های اجتماعی شدند. داش هادسون برای کمک به بازاریاب ها برای درک تأثیر کوید ، مجموعه ای از معیارهای اینستاگرام را در شش صنعت اصلی تنظیم کرد ، با تمرکز بر اینکه چه چیزهایی را باید اندازه گیری کرد و چگونه این بینش ها را برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود در اروپا و انگلیس انجام دهید.

تغییر به صورت آنلاین

اینستاگرام به یک نقطه لمس حیاتی در سفر خریدار تبدیل شده است و عدم وجود تعاملات حضوری فقط این امر را تسریع می کند. در مارس سال 2020 ، استفاده جهانی از رسانه های اجتماعی 44٪ جهش یافت و در طول سال رسانه های اجتماعی به سرعت جایگزین ارتباط چهره به چهره شدند.

مارک هایی که در این دوره موفقیت دیدند از کانال های تجارت اجتماعی مانند اینستاگرام به عنوان راهی مهم برای مشارکت جامعه و تولید ROI استفاده کردند. به حداکثر رساندن آگاهی از نام تجاری و ایجاد جریان های درآمدی از طریق اینستاگرام به استاندارد پایه برای مارک های برتر امروز تبدیل شده است.

داده های مهم تجاری

بیایید در داده های مهم تحقیق کنیم. در چنین شرایطی ، تصمیم گیری با پشتوانه داده و حذف حدس برای یک بازاریاب اجتماعی روزمره بسیار مهم است. در حالی که مارک ها همچنان از اینستاگرام به عنوان یک بخش اصلی از استراتژی تجارت اجتماعی خود استفاده می کنند ، درک معیارهای کلیدی که قصد خرید و الگوهای تعامل را شناسایی می کنند ضروری است.

بنابراین موفقیت در این کانال کاملاً تصویری چگونه است؟ در اینجا معیارهای اصلی برای ردیابی وجود دارد:

  • نامزدی
  • رشد
  • دسترسی هفتگی
  • تعداد پست ها

جدا از غواصی در شماره های خود ، برای مارک ها مهم است که نگاهی به فضای رقابتی بیندازند و عملکرد شرکت های صنعت خود را در مقایسه با عملکردشان درک کنند.

این معیارها به عنوان یک چارچوب مرجع برای آمار شما عمل می کنند و به شما کمک می کنند استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را بر این اساس محکم کنید.

نحوه استفاده از این معیارها

داده ها و خلاقیت در این گزارش معیار برای تقویت استراتژی رسانه های اجتماعی شما به هم می خورد. چه از نظر جزئی و چه سطح بالایی به عملکرد محتوای اینستاگرام نگاه کنید ، اعداد موجود در هر صنعت وجود دارد تا به عنوان راهنمای برند شما عمل کنند.

اگر به دنبال یک نقطه شروع هستید ، تجزیه و تحلیل کمپین یک روش عالی برای درک ارکان محتوای شما است و کدام یک از خلاقیت ها واقعاً مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد.

هنگامی که درک درستی از ترکیب محتوای خود پیدا کردید ، نگه داشتن نبض در معیارهای اصلی با گزارش های رسانه های اجتماعی مستقیماً به صندوق ورودی شما ، یک روش عالی برای اطمینان از این است که نام تجاری شما همیشه جلوتر از حد مجاز است.

مهم نیست که برند شما در چه مرحله ای قرار دارد ، ما داده هایی را داریم که به شما کمک می کند استراتژی شما برای بازاریابی شبکه های اجتماعی در اروپا و انگلیس را هدایت کند.

بازاریابی اجتماعی خود را به سطح بالاتری برسانید و معیارها را در اینجا بارگیری کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>